Vice. Skrivet 9 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Hur f*n, kan man betala för musik som man inte ens får behålla??? Nu är jag inte insatt i spotyfy, men om jag fattat rätt streamar man musik, och kan göra det utan reklam, mot betaln ing. Tanka istället?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Hur f*n, kan man betala för musik som man inte ens får behålla??? Nu är jag inte insatt i spotyfy, men om jag fattat rätt streamar man musik, och kan göra det utan reklam, mot betaln ing. Tanka istället?? tanka är olagligt och Spotify har blivit sjukt smidigt och jag älskar att slippa sitta o tanka ner allt jag vill ha så länge det finns på spotify! 49kr för lite bättre samvete är faktiskt jävligt värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 tanka är olagligt och Spotify har blivit sjukt smidigt och jag älskar att slippa sitta o tanka ner allt jag vill ha så länge det finns på spotify! 49kr för lite bättre samvete är faktiskt jävligt värt Ja, jo 49 är ju helt överkomligt. Som sagt, helt ontresserad av musik så jag har ändå svårt att förstå det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Ja, jo 49 är ju helt överkomligt. Som sagt, helt ontresserad av musik så jag har ändå svårt att förstå det. Ah men om man inte har någon form av musikintresse är det ju rätt meningslöst förstås. Själv har jag upptäckt 2-3 artister/band tack vare Spotify Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Ja, jo 49 är ju helt överkomligt. Som sagt, helt ontresserad av musik så jag har ändå svårt att förstå det. Och jag har jävligt svårt att förstå hur du kan köpa en jävla massa alien-skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Köpte denna JVC Mini DV kamera från svågern för j*vligt lite pengar. Riktigt schysst bildkvalitet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 (redigerad) Köpt har jag inte direkt, däremot fått den i studentpresent ^^ Men jag vill ju fortfarande visa upp den! En Nikon Coolpix s220, underbar kamera http://pici.se/pictures/ForfPPdGd.jpg http://pici.se/pictures/GNoRIZhBa.jpg http://pici.se/pictures/wBbvoXGLf.jpg Edit: Hur f*n, kan man betala för musik som man inte ens får behålla??? Nu är jag inte insatt i spotyfy, men om jag fattat rätt streamar man musik, och kan göra det utan reklam, mot betaln ing. Tanka istället?? Hur kan man betala för att spela ett spel? Hur kan man betala för att få gratis musik i en månad? Hur kan man ens köpa saker överhuvudtaget? Lite dåligt resonemang, är man intresserad är det självklart att du betalar en liten extra kostnad för att få tillgång till saker! Redigerad 13 juni, 2010 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_06711.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 *THEBROCODE* Hur mycket kostade den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Snacka pengamjölkning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Hur mycket kostade den ? 89 + frakt. 118:- sammanlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 (redigerad) Snacka pengamjölkning... Desperate housewife kokboken må vara pengamjölkning, men tala inte illa om The Bro code! Redigerad 14 juni, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Desperate housewife kokboken må vara pengamjölkning, men tala inte illa om The Bro code! Är inte det ett Apple tagentbord under The Bro Code? Kanske det han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Är inte det ett Apple tagentbord under The Bro Code? Kanske det han menar Ah, pengamjölkning!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Något säger mig att du vart på kulturresa i Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Finns det ingen annan tråd där ni kan föra den här diskussionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Fick stipendium på 400:- av skolan för att jag "presterat synnerligen bra och i övrigt gjort insatser av särskild betydelse för kamrater och skolan", så jag begav mig till Akademiebokhandlen och köpte denna boken. http://img156.imageshack.us/img156/4616/intothewildy.th.jpg Tänkte läsa den när jag ger mig av på min lilla vandring genom Skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 Finns det ingen annan tråd där ni kan föra den här diskussionen? Skulle vara här, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2010 (redigerad) Alkoholdiskussion flyttad till alkoholtråden. /U Logitech G500 och RDR. Köpte RDR igår, ska spela imorgon. Ser fram emot det. Oh yes. http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_06711.jpg Aldrig sett serien men jag "läste" den där boken och tyckte den var riktigt rolig! Redigerad 17 juni, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts