Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt

Vice.
 Share

Recommended Posts

Agreed! Vilket spel i serien är detta? Fjärde? Nevermind, jag tröttnade på trean efter en kvart, det var allderles för enformigt och karaktärerna var usla.

The room hette det föra. Detta är 5:e spelet.

1-3 var bra i fjärde spelet tappade de bort, precis som resident evilskaparna gjorde, själva känslan för spelserien. Men till skillnad från RE-skaparna hittade de den känslan i uppföljaren.

Tyvärr sög uppföljaren till RE ännu våtare sockar. Zombies skall vara tröga, slöa, korkade varelser som slåss med högafflar och kroppsdelar. Inte högteknologiska tai chi mästare som tänker logiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Spotify Unlimited, det är ganska bra ändå. Tar bort reklamen, och jag får inte med en massa strunt som jag inte behöver i Premium]

Har själv funderat på att köpa det. Det konstiga är att jag inte ens använder Spotify... :whistling:

Edit: Jävla bild dåååååå...

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spotify Unlimited, det är ganska bra ändå. Tar bort reklamen, och jag får inte med en massa strunt som jag inte behöver i Premium

Ska jag också köpa mig tänkte jag. Frågan är ju dock om jag kan köpa det på e-kort? Borde la gå va?

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor