Vice. Skrivet 14 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Agreed! Vilket spel i serien är detta? Fjärde? Nevermind, jag tröttnade på trean efter en kvart, det var allderles för enformigt och karaktärerna var usla. The room hette det föra. Detta är 5:e spelet. 1-3 var bra i fjärde spelet tappade de bort, precis som resident evilskaparna gjorde, själva känslan för spelserien. Men till skillnad från RE-skaparna hittade de den känslan i uppföljaren. Tyvärr sög uppföljaren till RE ännu våtare sockar. Zombies skall vara tröga, slöa, korkade varelser som slåss med högafflar och kroppsdelar. Inte högteknologiska tai chi mästare som tänker logiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Hitta ett par raybans på krogen, sen har vi guldklockan som ja skaffa för ett tag sen. Ville mest skryta om brillorna actually.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Hitta ett par raybans på krogen, sen har vi guldklockan som ja skaffa för ett tag sen. Ville mest skryta om brillorna actually.. Naaaaaaajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2010 Hitta ett par raybans på krogen, sen har vi guldklockan som ja skaffa för ett tag sen. Ville mest skryta om brillorna actually.. Ååh du hittade mina glasögon som jag fick ärva av min döde farfar. Tack. <3 Kan du skicka dem till mig snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2010 (redigerad) Ååh du hittade mina glasögon som jag fick ärva av min döde farfar. Tack. <3 Kan du skicka dem till mig snarast. visst, för över 1k så skickar jag. correction, 1.4 är de värda. Redigerad 15 maj, 2010 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 http://img202.imageshack.us/img202/6811/dsc9851b.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-sjc1/hs545.snc3/29881_426467581094_623026094_5474011_6761743_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Desire (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt* Är den bra? svara i mobiltopicen. Jag vill också ha.. eller Xperia vore rolig att testa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Logitech G500 och RDR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Logitech G500 och RDR. Låna spel av varandra? Har heavy rain. + en hel del annat. =)) Köper ju en hel del spel, ska köpa detta med, men kan jag låna det så köper jag nått annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Låna spel av varandra? Har heavy rain. + en hel del annat. =)) Köper ju en hel del spel, ska köpa detta med, men kan jag låna det så köper jag nått annat. Så du tror inte att Adrian vill spela sitt nyinköpta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Hitta ett par raybans på krogen, sen har vi guldklockan som ja skaffa för ett tag sen. Ville mest skryta om brillorna actually.. Ace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Så du tror inte att Adrian vill spela sitt nyinköpta spel? Syftade givetvis på när han var färdig. Håller på med ett annat spel nu, annars hade jag köpt det direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Låna spel av varandra? Har heavy rain. + en hel del annat. =)) Köper ju en hel del spel, ska köpa detta med, men kan jag låna det så köper jag nått annat. Nja, tror inte att jag kommer tröttna så snabbt på det, tyvärr. Men om det händer så får du veta. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Spotify Unlimited, det är ganska bra ändå. Tar bort reklamen, och jag får inte med en massa strunt som jag inte behöver i Premiumhttp://upl.gizgiz.nu/files/loloblb.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 (redigerad) Spotify Unlimited, det är ganska bra ändå. Tar bort reklamen, och jag får inte med en massa strunt som jag inte behöver i Premium] Har själv funderat på att köpa det. Det konstiga är att jag inte ens använder Spotify... Edit: Jävla bild dåååååå... Redigerad 9 juni, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 (redigerad) Spotify Unlimited, det är ganska bra ändå. Tar bort reklamen, och jag får inte med en massa strunt som jag inte behöver i Premium Ska jag också köpa mig tänkte jag. Frågan är ju dock om jag kan köpa det på e-kort? Borde la gå va? Redigerad 9 juni, 2010 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Ska jag också köpa mig tänkte jag. Frågan är ju dock om jag kan köpa det på e-kort? Borde la gå va? De gånger jag köpt premium har jag betalat med e-kort. Det har fungerar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 De gånger jag köpt premium har jag betalat med e-kort. Det har fungerar bra! japp det fungerade perfekt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts