Illousion Skrivet 5 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 Alla säsonger Miami Vice och en biltidning. Miami Vice: 899:- The Rodders Journal: 229:- Värt as hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2010 För 1 dollar. http://blog.wolfire.com/2010/05/The-Humble-Indie-Bundle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Denna flagposter hänger nu brevid datorn! http://rockzone.jetshop.se/pub_images/original/hfl946_15278.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 kAPOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 (redigerad) Har lite nu och då gått och funderat på att köpa DJ Hero på GameStop då det "bara" kostade 699kr. Ganska billigt för ett relatvit nytt spel, med kontroll till också, och speciellt eftersom att det var på GameStop som normalt är überdyra. Well, blev lite utav ett halvt impulsköp nu idag då jag såg att den privatägda spelbutiken här i stan ska lägga ner och har 70%s rabatt på allt. Så DJHero som där innan kostade 999kr fick jag för 300kr. Känns rätt värt såhär i efterhand. Men kanske borde avboka Blur som jag förhandsbokade. Redigerad 11 maj, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Har lite nu och då gått och funderat på att köpa DJ Hero på GameStop då det "bara" kostade 699kr. Ganska billigt för ett relatvit nytt spel, med kontroll till också, och speciellt eftersom att det var på GameStop som normalt är überdyra. Well, blev lite utav ett halvt impulsköp nu idag då jag såg att den privatägda spelbutiken här i stan ska lägga ner och har 70%s rabatt på allt. Så DJHero som där innan kostade 999kr fick jag för 300kr. Känns rätt värt såhär i efterhand. Men kanske borde avboka Blur som jag förhandsbokade. Jag varnar dig.. KÖP INTE DET DÄR DIPSHITET! Det var det tråkigaste skiten jag någonsin kört på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Jag varnar dig.. KÖP INTE DET DÄR DIPSHITET! Det var det tråkigaste skiten jag någonsin kört på länge. Ganska säker på att han redan införskaffat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Jag varnar dig.. KÖP INTE DET DÄR DIPSHITET! Det var det tråkigaste skiten jag någonsin kört på länge. Förväntar du dig att alla ska tycka som du? Berätta vad du tyckte var dåligt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 jag någonsin kört på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Jag varnar dig.. KÖP INTE DET DÄR DIPSHITET! Det var det tråkigaste skiten jag någonsin kört på länge. Ååååh så jag stör mig på ditt överanvändande av "dipshit" överallt DJ Hero är nog kul om man är intresserad skulle jag tro. Blur däremot borde du kanske avboka ja. Ett sånt spel som det är bättre att testa innan man köper IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 (redigerad) Ååååh så jag stör mig på ditt överanvändande av "dipshit" överallt DJ Hero är nog kul om man är intresserad skulle jag tro. Blur däremot borde du kanske avboka ja. Ett sånt spel som det är bättre att testa innan man köper IMO. Ganska säker på att Vicke och nån annan här på forumet satt och lirade Blur demo beta för ett tag sedan. Redigerad 11 maj, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Ganska säker på att Vicke och nån annan här på forumet satt och lirade Blur demo beta för ett tag sedan. Ahkey. Men i såna fall så är det ju bara köpa om man tyckte om det. Jag kan väl inte ha koll på allt alla spelat heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Jag hade aldrig spelat DJ Hero innan jag köpte det, så mjo visst, lite gambling var det väl, men när det bara rörde sig om 300kr, och jag kanske kan sälja det igen för lika mycket som jag köpte det så känns det är nog helt okej. Och nu när jag testat så kan jag gott säga att det var värt det. Finner DJ Hero mycket roligare än Guitar Hero. Det känns som om man ändrar i låtarna och gör mer själv än vad det gör i Guitar Hero. I Guitar Hero så känns det bara som om man sitter och slår knappar i takt till musiken. I DJ Hero känns det faktiskt som man ändrar och gör någonting med musiken. Dessutom så är det ju mer än att bara slå på ett par knappar. Det är ju scratches i massor utav olika former, crossfading och pitch-change över hela skiten. Mycket bättre än GH imo. 300kr var det lätt värt. Och Blur har jag som sagt spelat demo/betan på och tycker det är väldigt bra. Funderar dock på att avboka det nu ändå, då det är möjligt att det också går ner i pris rätt snabbt. Det får nog bli så. Kan nog vänta till i höst/vinter med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Äh, jag tycker Guitar Hero är roligare än DJ Hero, men för 300kr är det definitivt värt det. Gratulerar till fyndet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Jag hade aldrig spelat DJ Hero innan jag köpte det, så mjo visst, lite gambling var det väl, men när det bara rörde sig om 300kr, och jag kanske kan sälja det igen för lika mycket som jag köpte det så känns det är nog helt okej. Och nu när jag testat så kan jag gott säga att det var värt det. Finner DJ Hero mycket roligare än Guitar Hero. Det känns som om man ändrar i låtarna och gör mer själv än vad det gör i Guitar Hero. I Guitar Hero så känns det bara som om man sitter och slår knappar i takt till musiken. I DJ Hero känns det faktiskt som man ändrar och gör någonting med musiken. Dessutom så är det ju mer än att bara slå på ett par knappar. Det är ju scratches i massor utav olika former, crossfading och pitch-change över hela skiten. Mycket bättre än GH imo. 300kr var det lätt värt. Och Blur har jag som sagt spelat demo/betan på och tycker det är väldigt bra. Funderar dock på att avboka det nu ändå, då det är möjligt att det också går ner i pris rätt snabbt. Det får nog bli så. Kan nog vänta till i höst/vinter med det. Hur svårt är DJ Hero om man jämför med GH? Jag gillar konceptet med GH men jag är tyvärr usel på det.. Det beror ju på hur hårt Blur slår, om många köper det så går det nog inte ner i pris. Men om Blur säljer dåligt så blir det inte många som spelar online och då suger ju spelet (Story-Mode i Blur verkar suga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Hur svårt är DJ Hero om man jämför med GH? Jag gillar konceptet med GH men jag är tyvärr usel på det.. Det beror ju på hur hårt Blur slår, om många köper det så går det nog inte ner i pris. Men om Blur säljer dåligt så blir det inte många som spelar online och då suger ju spelet (Story-Mode i Blur verkar suga). Jo visst, multiplayern gör Blur. Men om det skulle vara få som köper och spelar spelet så finns ju alltid splitscreen (4 pers kommer kunna köra samtidigt) och då lär det ju hålla rätt bra som ett partyspel ändå skulle jag då. Men mjo, visst. Kanske inte till fullpris isf. Ska nog vänta tills efter sommaren ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 (redigerad) Fyndade också ett spel här om dagen! Precis som Vicke så såg jag att PLAY här i stan skulle lägga ner. Jag gick in, kollade runt och fick syn på Silent Hill: Homecoming. I vanliga fall så skulle jag inte ha blivit så värst intresserad, med tanke på hur otroligt dåliga de tidigare Silent Hill spelen har varit. Men det här spelet verkade ha en sån galet bra story! Och med tanke på att det var 70% så fick jag det för 102:- Rikigt värt köp! Redigerad 14 maj, 2010 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 (redigerad) Fyndade också ett spel här om dagen! Precis som Vicke så såg jag att PLAY här i stan skulle lägga ner. Jag gick in, kollade runt och fick syn på Silent Hill: Homecoming. I vanliga fall så skulle jag inte ha blivit så värst intresserad, med tanke på hur otroligt dåliga de tidigare Silent Hill spelen har varit. Men det här spelet verkade ha en sån galet bra story! Och med tanke på att det var 70% så fick jag det för 102:- Rikigt värt köp! http://xbox360.gaming-universe.de/screens/...-homecoming.jpg Fint. Var inne idag igen och fyndade Rock Band (1) för 89kr, frågade också om, och fick en reklamkartong. Alltså en pelare. Fint att utsmycka rummet med. Edit: Grumpy, angående din fråga om hur svårt DJ Hero är så kan jag säga att... Shit. Det är helt galet svårt. Men också, som jag skrev, imo mycket mycket roligare än Guitar Hero. Man får göra så mycket mer olika saker. I Guitar Hero är det bara att trycka när knapparna kommer i takt. Här ska man scratcha, crossfejda, tappa och använda effects och effect fader. Och när dessa kopplas samman och i de svårare svårighetsgraderna så blir det helt sjukt svårt. Körde några av de mer intensiva låtarna bara på Hard och det är helt sjukt. Det går så snabbt och man hinner inte alls se vad man ska göra. Men på Medium så är det alldeles lagomt svårt. Inte för lätt och inte för svårt. Bara riktigt underhållande. Hittar du det med turntable för runt 400/500kr så tycker jag att du ska slå till, om du tycker om den typen av spel, och musik (rock/rap/pop/techno/remixes). Redigerad 14 maj, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Fyndade också ett spel här om dagen! Precis som Vicke så såg jag att PLAY här i stan skulle lägga ner. Jag gick in, kollade runt och fick syn på Silent Hill: Homecoming. I vanliga fall så skulle jag inte ha blivit så värst intresserad, med tanke på hur otroligt dåliga de tidigare Silent Hill spelen har varit. Men det här spelet verkade ha en sån galet bra story! Och med tanke på att det var 70% så fick jag det för 102:- Rikigt värt köp! Spelet innan sög våta sockar. Men detta är ruggit bra. Fint köp där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 Spelet innan sög våta sockar. Men detta är ruggit bra. Fint köp där. Agreed! Vilket spel i serien är detta? Fjärde? Nevermind, jag tröttnade på trean efter en kvart, det var allderles för enformigt och karaktärerna var usla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts