Henkibojj Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Du kanske skulle sluta engagera dig i onödiga saker så som vänner, skola, hobbies mm. Då hade du fått mer tid till att spela. En annan tillbringar all sin vakna tid framför konsolen. Ehhh, hehehe Har just kommit över 60 speltimmar i Fallout 3 och det verkar bli minst 20 till Platinum verkar inte så svårt, faktiskt. Tidskrävande, kanske, men inte svårt. Jag har 33% av FO3+DLC-troféerna vilket är en rätt stor del av huvudspelets troféer. Jag har ~10 quests kvar, 150 personer kvar att skjuta, 4 Behemoths kvar, ett fåtal datamaskiner att hacka och så ska jag bara skapa alla vapen själv. Jag har redan schematics så det går nog fort. Shishkebab ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Ehhh, hehehe Har just kommit över 60 speltimmar i Fallout 3 och det verkar bli minst 20 till Platinum verkar inte så svårt, faktiskt. Tidskrävande, kanske, men inte svårt. Jag har 33% av FO3+DLC-troféerna vilket är en rätt stor del av huvudspelets troféer. Jag har ~10 quests kvar, 150 personer kvar att skjuta, 4 Behemoths kvar, ett fåtal datamaskiner att hacka och så ska jag bara skapa alla vapen själv. Jag har redan schematics så det går nog fort. Shishkebab ftw! Du kommer älska nukacola grejen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 http://img405.imageshack.us/img405/4963/hntl.jpg Skruvanordningen på en av mina gamla hantlar krånglade så jag införskaffade ett nytt set idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Skruvanordningen på en av mina gamla hantlar krånglade så jag införskaffade ett nytt set idag. Är du verkligen 14? Du låter nästan för mogen.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Är du verkligen 14? Du låter nästan för mogen.. :/ Äsch, vem bryr sig egentligen? jag är 20 men 14 i skallen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Är du verkligen 14? Du låter nästan för mogen.. :/ Med tanke på att han reggade sig redan -03, så...nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Är du verkligen 14? Du låter nästan för mogen.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 (redigerad) Du kommer älska nukacola grejen... Nja... jag tror inte det. Tog en evighet att skaffa 30 Nuka-Cola Quantum så jag kommer inte få nån användning av Nuka-Grenades. Försöker glitcha så jag får äta kakan och ha den kvar i NK-Challenge, men det funkar inte riktigt fullt ut. Jag vill få 2400 caps och ändå ha kvar alla 30 flaskor. Är du verkligen 14? Du låter nästan för mogen.. :/ !!!! Redigerad 20 april, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Är du verkligen 14? Du låter nästan för mogen.. :/ Åh, jag har observerat dig under en längre tid nu herr Logiken... och jag måste nu säga dig att ditt namn sannerligen är otroligt obefogat, hoho... men du är ju ganska trevlig, så det gör inget. För att svara på din fråga: Umberto är faktiskt 14, tro det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Din mamma var 14 när hon fick dig. Jag ville också säga något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 (redigerad) ganska trevlig, så det gör inget. För att svara på din fråga: Umberto är faktiskt 14, tro det eller ej. VA!?Skoja min dojja. Skulle Mr U var 14?! Tillåt mig skratta: Hahaha Edit: han är väl minst 18? Nja... jag tror inte det. Tog en evighet att skaffa 30 Nuka-Cola Quantum så jag kommer inte få nån användning av Nuka-Grenades. Försöker glitcha så jag får äta kakan och ha den kvar i NK-Challenge, men det funkar inte riktigt fullt ut. Jag vill få 2400 caps och ändå ha kvar alla 30 flaskor. !!!! Har du redan klarat det uppdraget alltså? Redigerad 20 april, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Vad är det som säger att han inte är äldre än vice? Fast det kanske ingen kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Henki och Vice: Fallout 3-tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Henki och Vice: Fallout 3-tråden? Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Köpte ett litet parti Amazondelar för 500kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Ellis http://store.valvesoftware.com/productshowcase/img.productshowcase/L4D2-Bullshifters/Zoom_L4D2-BullShiftersShirt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 För att den är snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Nu ska jag fan klara mig fram till den 20:e med allt detta snacka om att cigg är dyrt nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Ellis Om jag fixar en arméjacka och helskägg, ska vi gå runt och döda zombies då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 (redigerad) Om jag fixar en arméjacka och helskägg, ska vi gå runt och döda zombies då? Jag är redo, kolla bild på dig själv tråden Redigerad 1 maj, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts