Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt

Vice.
 Share

Recommended Posts

Du kanske skulle sluta engagera dig i onödiga saker så som vänner, skola, hobbies mm. Då hade du fått mer tid till att spela.

En annan tillbringar all sin vakna tid framför konsolen. ^_^

Ehhh, hehehe :lol:

Har just kommit över 60 speltimmar i Fallout 3 och det verkar bli minst 20 till :P Platinum verkar inte så svårt, faktiskt. Tidskrävande, kanske, men inte svårt. Jag har 33% av FO3+DLC-troféerna vilket är en rätt stor del av huvudspelets troféer. Jag har ~10 quests kvar, 150 personer kvar att skjuta, 4 Behemoths kvar, ett fåtal datamaskiner att hacka och så ska jag bara skapa alla vapen själv. Jag har redan schematics så det går nog fort. Shishkebab ftw! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehhh, hehehe ^_^

Har just kommit över 60 speltimmar i Fallout 3 och det verkar bli minst 20 till :P Platinum verkar inte så svårt, faktiskt. Tidskrävande, kanske, men inte svårt. Jag har 33% av FO3+DLC-troféerna vilket är en rätt stor del av huvudspelets troféer. Jag har ~10 quests kvar, 150 personer kvar att skjuta, 4 Behemoths kvar, ett fåtal datamaskiner att hacka och så ska jag bara skapa alla vapen själv. Jag har redan schematics så det går nog fort. Shishkebab ftw! :D

Du kommer älska nukacola grejen... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kommer älska nukacola grejen... :lol:

Nja... jag tror inte det. Tog en evighet att skaffa 30 Nuka-Cola Quantum så jag kommer inte få nån användning av Nuka-Grenades. Försöker glitcha så jag får äta kakan och ha den kvar i NK-Challenge, men det funkar inte riktigt fullt ut. Jag vill få 2400 caps och ändå ha kvar alla 30 flaskor.

Är du verkligen 14? Du låter nästan för mogen.. :/

^_^ !!!!

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du verkligen 14? Du låter nästan för mogen.. :/

Åh, jag har observerat dig under en längre tid nu herr Logiken... och jag måste nu säga dig att ditt namn sannerligen är otroligt obefogat, hoho... men du är ju ganska trevlig, så det gör inget. För att svara på din fråga: Umberto är faktiskt 14, tro det eller ej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ganska trevlig, så det gör inget. För att svara på din fråga: Umberto är faktiskt 14, tro det eller ej.

VA!?Skoja min dojja. Skulle Mr U var 14?! Tillåt mig skratta: Hahaha

Edit: han är väl minst 18?

Nja... jag tror inte det. Tog en evighet att skaffa 30 Nuka-Cola Quantum så jag kommer inte få nån användning av Nuka-Grenades. Försöker glitcha så jag får äta kakan och ha den kvar i NK-Challenge, men det funkar inte riktigt fullt ut. Jag vill få 2400 caps och ändå ha kvar alla 30 flaskor.

:lol: !!!!

Har du redan klarat det uppdraget alltså?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor