Kebab Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Gissa vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Gissa vad det är. Grafikkort? Jag kan inget om såntdär så let the flamewar begin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 (redigerad) Gissa vad det är. Sony Ericsson K850 Tangentsats belysning! (google ) Redigerad 29 mars, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Sony Ericsson K850 Tangentsats belysning! (google ) Haha, skickligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 (redigerad) Mmmyezz, skivmässan resulterade i Pulp Fiction Soundtrack för 30 kronor, en Metallica-bootleg från Moskvashowen 1991 för 25 kronor, en Iron Maiden-konsert (förmodligen piratad DVD-release med tanke på teh awzums quality) från 2008 för 25 kronor (ej med på bild), Bunta Ihop Dom på EP för 10 kronor (en jäkligt bra och klassisk ståuppshow), samt Pink Floyds Obscured By Clouds+Wish You Were Here för 130 kronor tillsammans. Jag hittade Animals på LP och var nästan villig att köpa den för 60 kronor men pengarna var slut. Dark Side of the Moon vore fett att ha på LP men den kostade 300 spänn. Hittade även Kill 'em All med Metallica, signerad av James Hetfield nån gång 1983 för 250 spänn. Fett coolt, men lite dyrt. Jag får väl nöja mig med Lars Ulrichs trumstock. Nån omgång på HM resulterade i ett par jeans, en hatt, en piké och en t-shirt. Veckorna dessförinnan köpte jag två t-shirts från Intersport. Schysst att jag fick tag på just de Floyd-skivorna förresten, nu har jag alla i följd från Meddle till The Wall. (Meddle-Obscured-Dark-Wish-Animals-Wall). Tyvärr hittade jag varken Atom Heart eller Momentary så det får bli en annan gång. Redigerad 30 mars, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 http://img704.imageshack.us/img704/8948/foto0293j.th.jpg Tröjan och headsetet kom idag på posten, resten är köp tidigare idag i Skellefteå. Spelen är Final Fantasy XIII och Dragon Age Origins: Awakening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 OMG!!!!!! :w000t: :w000t: http://pici.se/thumbs/t_rKPStxUVM.gif http://pici.se/thumbs/t_fkenQIwbS.gif Det var inte utan att man var nära att fälla en liten tår när man tog på sig tröjan för första gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 (redigerad) Blev att inhandla lite smått på CDONs rea: http://img249.imageshack.us/img249/1113/foto0122k.th.jpg Watership Down = nostalgi Redigerad 14 april, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 yay! äntligen http://img532.imageshack.us/img532/1285/dsc00175yk.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 yay! äntligen Haha gz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 yay! äntligen http://img532.imageshack.us/img532/1285/dsc00175yk.th.jpg 499kr?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Detta låg i brevlådan idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Detta låg i brevlådan idag. "My beautiful picture" Najs, det spelet är ganska trevligt. Ska du lira på 360 eller den "gamla"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 Detta låg i brevlådan idag. Det där visste jag inte ens att det fanns, är det något liknande på kommande red dead redemption? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 (redigerad) "My beautiful picture" Najs, det spelet är ganska trevligt. Ska du lira på 360 eller den "gamla"? Lirar på Xbox 360, har inte vanliga Xbox. Det där visste jag inte ens att det fanns, är det något liknande på kommande red dead redemption? Ja, Red Dead Redemption är en fristående uppföljare till Red Dead Revolver. Redigerad 16 april, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Får sluta köpa spel snart, hinner ju inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Får sluta köpa spel snart, hinner ju inte med Du kanske skulle sluta engagera dig i onödiga saker så som vänner, skola, hobbies mm. Då hade du fått mer tid till att spela. En annan tillbringar all sin vakna tid framför konsolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Du kanske skulle sluta engagera dig i onödiga saker så som vänner, skola, hobbies mm. Då hade du fått mer tid till att spela. En annan tillbringar all sin vakna tid framför konsolen. Hahaha Nu var det här faktiskt "Bild"-på-det-du-precis-köpt men jag har tyvärr ingen bild, men köpte en armbandsklocka för några dagar sen. 795 kostade den lilla rackaren (tyvärr så är det ingen kvalitetsklocka man får för den nätta prissumman) och jag är riktigt nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2010 Du kanske skulle sluta engagera dig i onödiga saker så som vänner, skola, hobbies mm. Då hade du fått mer tid till att spela. En annan tillbringar all sin vakna tid framför konsolen. Skola har jag slutat engagera mig i för länge sen men det andra blir lite värre . Hellre för mycket att spela än för lie I guess (vilket I-lands problem). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts