Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt

Vice.
 Share

Recommended Posts

th_IMG_4526_1164349_0.jpg

Mmmyezz, skivmässan resulterade i Pulp Fiction Soundtrack för 30 kronor, en Metallica-bootleg från Moskvashowen 1991 för 25 kronor, en Iron Maiden-konsert (förmodligen piratad DVD-release med tanke på teh awzums quality) från 2008 för 25 kronor (ej med på bild), Bunta Ihop Dom på EP för 10 kronor (en jäkligt bra och klassisk ståuppshow), samt Pink Floyds Obscured By Clouds+Wish You Were Here för 130 kronor tillsammans. Jag hittade Animals på LP och var nästan villig att köpa den för 60 kronor men pengarna var slut. Dark Side of the Moon vore fett att ha på LP men den kostade 300 spänn. Hittade även Kill 'em All med Metallica, signerad av James Hetfield nån gång 1983 för 250 spänn. Fett coolt, men lite dyrt. Jag får väl nöja mig med Lars Ulrichs trumstock.

Nån omgång på HM resulterade i ett par jeans, en hatt, en piké och en t-shirt. Veckorna dessförinnan köpte jag två t-shirts från Intersport.

Schysst att jag fick tag på just de Floyd-skivorna förresten, nu har jag alla i följd från Meddle till The Wall. (Meddle-Obscured-Dark-Wish-Animals-Wall). Tyvärr hittade jag varken Atom Heart eller Momentary så det får bli en annan gång. :P

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"My beautiful picture" :o

Najs, det spelet är ganska trevligt. ;)

Ska du lira på 360 eller den "gamla"? >_<

Lirar på Xbox 360, har inte vanliga Xbox.

Det där visste jag inte ens att det fanns, är det något liknande på kommande red dead redemption?

Ja, Red Dead Redemption är en fristående uppföljare till Red Dead Revolver.

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske skulle sluta engagera dig i onödiga saker så som vänner, skola, hobbies mm. Då hade du fått mer tid till att spela.

En annan tillbringar all sin vakna tid framför konsolen. ^_^

Hahaha :lol::D

Nu var det här faktiskt "Bild"-på-det-du-precis-köpt men jag har tyvärr ingen bild, men köpte en armbandsklocka för några dagar sen. 795 kostade den lilla rackaren (tyvärr så är det ingen kvalitetsklocka man får för den nätta prissumman) och jag är riktigt nöjd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske skulle sluta engagera dig i onödiga saker så som vänner, skola, hobbies mm. Då hade du fått mer tid till att spela.

En annan tillbringar all sin vakna tid framför konsolen. :lol:

Skola har jag slutat engagera mig i för länge sen men det andra blir lite värre ^_^. Hellre för mycket att spela än för lie I guess (vilket I-lands problem).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor