GiZmo Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Oj, tack! Flygplansbilden är jag väldigt nöjd med, har fått mycket beröm för den. *ger mer beröm* den ser awesome ut, gief stor poster att hänga på väggen D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 *ger mer beröm* den ser awesome ut, gief stor poster att hänga på väggen D: Tack! Aw dude, det vore något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Känns som en bra sommarinvestering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Nu fattas bara London, Advance, LCS och CW! http://pici.se/pictures/large/DugmqqDAP.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 http://pici.se/pictures/large/WaRyxYpLW.jpg Nya sneakers jag köpte idag. Även beställt två skivor, Ten av Pearl Jam och How To Save A Life med The Fray. Och köpte en Brejk, men har ätit upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 http://pici.se/pictures/large/WaRyxYpLW.jpg Mina skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 ! Grymt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 ! Grymt nöjd. Najs! Gitarr ska det dock vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Najs! Gitarr ska det dock vara. Det har jag ju redan en. Spelar bas i mitt band så jag kände att det var dags att skaffa en nu. Mamma och pappa sa att de skulle köpa en åt mig om vi gick till regionsfinal i Musik Direkt, och det gjorde vi ju, så. Woho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Det har jag ju redan en. Spelar bas i mitt band så jag kände att det var dags att skaffa en nu. Mamma och pappa sa att de skulle köpa en åt mig om vi gick till regionsfinal i Musik Direkt, och det gjorde vi ju, så. Woho. Trevligt! Själv sparar jag som sagt till den här. Har sparat alla studiebidrag ett bra tag nu, så jag har skrapat ihop runt 10 000 kr än så länge. Har en bit kvar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Trevligt! Själv sparar jag som sagt till den här. Har sparat alla studiebidrag ett bra tag nu, så jag har skrapat ihop runt 10 000 kr än så länge. Har en bit kvar dock. Har du placerat dem i någon fond eller iaf ett sparkonto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Inte direkt, har på mitt vanliga konto - samma som jag gör alla mina kortköp med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Inte direkt, har på mitt vanliga konto - samma som jag gör alla mina kortköp med. Samma som ditt bankomatkonto? Det där som kan bli länsat på en kväll, när du går in i fel gränd och stöter på typ Jackie Arklöv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 (redigerad) Usch, alltså om du ändå sparar tycker jag du borde placera dem någonstans. Kräver inte särskilt mycket kunskap eller tid. @Alex drog inte han till ett land som inte tog emot invandrare? Redigerad 6 april, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Usch, alltså om du ändå sparar tycker jag du borde placera dem någonstans. Kräver inte särskilt mycket kunskap eller tid. @Alex drog inte han till ett land som inte tog emot invandrare? Hah, hörde något sådant också! Men han sitter väl på Hall nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Kanske jag borde göra, men å andra sidan handlar jag bara med kontanter just nu. Jag köper nästan ingenting. Dessutom har jag sällan med mig plånboken/kortet ut just nu. Så det är nog lugnt, men jag ska tänka på det iallafall. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Kanske jag borde göra, men å andra sidan handlar jag bara med kontanter just nu. Jag köper nästan ingenting. Dessutom har jag sällan med mig plånboken/kortet ut just nu. Så det är nog lugnt, men jag ska tänka på det iallafall. Tack! Jag menar mer att du borde placera dem för att få de å växa, inte för att de är mer safe om du har dem påett annat konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Jag menar mer att du borde placera dem för att få de å växa, inte för att de är mer safe om du har dem påett annat konto Okej. Men de hinner väl inte växa så mycket på ~4 månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Okej. Men de hinner väl inte växa så mycket på ~4 månader? Nej, men... Mer än om du inte startar ett sparkonto. Och säkerhetsaspekten är rätt viktig tycker jag, jag skulle aldrig ha mina livsbesparingar på mitt bankomatkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Nej, men... Mer än om du inte startar ett sparkonto. Och säkerhetsaspekten är rätt viktig tycker jag, jag skulle aldrig ha mina livsbesparingar på mitt bankomatkonto. Får ta och gå till banken och fixa ett. Kan ju vara bra att ha i framtiden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts