Logiken Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Koss Porta Pro Red Hot (Limited Edition) Som vanligt bra ljud och stark bas, men med en fräck röd färg istället för uttjatade blåa! Jag tycker det är kul att det är limited edition men ändå säljs de fortfarande. Jag köpte mina röda Kosslurar för 2-3 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Jag tycker det är kul att det är limited edition men ändå säljs de fortfarande. Jag köpte mina röda Kosslurar för 2-3 år sen. Sålde väl inte så bra : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Inhandlat senaste veckan: http://img297.imageshack.us/img297/3324/inhandladeklder.th.jpg http://img709.imageshack.us/img709/466/inhandladestuff.th.jpg Visst det är ett rätt bra spel som numera är ganska billigt, men varför köpte du det nu, när Skate 3 kommer om två månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Visst det är ett rätt bra spel som numera är ganska billigt, men varför köpte du det nu, när Skate 3 kommer om två månader? För att han inte hade skate 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Fick av mammsen http://3.images.hollywood.se/images/19142/large.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 *24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 klocka min klocka äger din klocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Visst det är ett rätt bra spel som numera är ganska billigt, men varför köpte du det nu, när Skate 3 kommer om två månader? Varför inte? Det är ju smartast att köpa när uppföljaren kommer i och med att priset sjunker rätt rejält på det gamla spelet då. Själv köpte jag Assassins när tvåan kom, och Assassins två kommer jag köpa när trean kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 min klocka äger din klocka Sjukt snygga, båda två! Ferk's var precis sådär lagom seriös och diskret, men ändå respektingivande. Jag är inget stort fan av stora silverklockor som George Clooney och Pierce Brosnan showar off hela tiden i reklamer, sådana man kan använda för att typ... möra kött med. Och Spajdermäns klocka är ju bara underbar. Jag har en klocka från barndomen jag använder ibland, den har ett sportflygplan i urtavlan, och sekundvisaren ser lite ut som ena halvan av ett rött "stridsflygplans-HUD-crosshair". Tyvärr går den inte, men den är snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Jag saknar mina klockor. Alla har försvunnit eller slutat fungera (förutom min senaste som fungerar.. i två veckor sen är bateriet slut). Den finaste klocka jag haft är nog en Moretime klocka jag fick som liten. Den va stilfull o bara underbar. Tror armbandet gick sönder o sen dess har den nog bara legat. Kanske skulle lämna in någonstans o fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Visst det är ett rätt bra spel som numera är ganska billigt, men varför köpte du det nu, när Skate 3 kommer om två månader? Blev sugen på det helt enkelt och det är fortfarande ett riktigt roligt spel. Sen kommer jag förmodligen inte köpa skate 3 så fort det släpps utan kommer vänta lite . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Sjukt snygga, båda två! Ferk's var precis sådär lagom seriös och diskret, men ändå respektingivande. Tack, kul att du tyckte det:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Februari månads inköp: http://img695.imageshack.us/img695/7062/foto0090e.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Februari månads inköp: http://img695.imageshack.us/img695/7062/foto0090e.th.jpg Trevligt. Hur mycket gick det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Trevligt. Hur mycket gick det på? Soulcalibur IV - 299:- på Game Uncharted 2 - 599:- på Elgiganten Dragon Age - 399:- på Onoff = 1297:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 (redigerad) Detta kom hit från Kanada idag. http://pici.se/thumbs/t_SaLaKbPnl.gif *edit* Dubbelt upp! Redigerad 29 mars, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Tack, kul att du tyckte det:) Den var stilig! Låter som ett anrikt märke, vad hände med en stor Armani? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts