Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt

Vice.
 Share

Recommended Posts

koss_portapro_red_hot_limited_edition_1162493_0.jpg

Koss Porta Pro Red Hot (Limited Edition)

Som vanligt bra ljud och stark bas, men med en fräck röd färg istället för uttjatade blåa!

Jag tycker det är kul att det är limited edition men ändå säljs de fortfarande. Jag köpte mina röda Kosslurar för 2-3 år sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst det är ett rätt bra spel som numera är ganska billigt, men varför köpte du det nu, när Skate 3 kommer om två månader?

Varför inte? Det är ju smartast att köpa när uppföljaren kommer i och med att priset sjunker rätt rejält på det gamla spelet då.

Själv köpte jag Assassins när tvåan kom, och Assassins två kommer jag köpa när trean kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

min klocka äger din klocka

Sjukt snygga, båda två! Ferk's var precis sådär lagom seriös och diskret, men ändå respektingivande. Jag är inget stort fan av stora silverklockor som George Clooney och Pierce Brosnan showar off hela tiden i reklamer, sådana man kan använda för att typ... möra kött med. Och Spajdermäns klocka är ju bara underbar. Jag har en klocka från barndomen jag använder ibland, den har ett sportflygplan i urtavlan, och sekundvisaren ser lite ut som ena halvan av ett rött "stridsflygplans-HUD-crosshair". Tyvärr går den inte, men den är snygg!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag saknar mina klockor. Alla har försvunnit eller slutat fungera (förutom min senaste som fungerar.. i två veckor sen är bateriet slut).

Den finaste klocka jag haft är nog en Moretime klocka jag fick som liten. Den va stilfull o bara underbar. Tror armbandet gick sönder o sen dess har den nog bara legat. Kanske skulle lämna in någonstans o fixa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst det är ett rätt bra spel som numera är ganska billigt, men varför köpte du det nu, när Skate 3 kommer om två månader?

Blev sugen på det helt enkelt och det är fortfarande ett riktigt roligt spel. Sen kommer jag förmodligen inte köpa skate 3 så fort det släpps utan kommer vänta lite :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor