Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt

Vice.
 Share

Recommended Posts

EDIT: xstreem hur kan du gilla Luck Strike? Jag tror jag har rökt 3-5 cigg av dem gillar inte smaken alls. Men men det är ju person till person vad de gillar.

Luckies är guld. Om jag inte har "smuggel" så unnar jag mig alltid Lucky Strike. Kör dock nästan enbart Camel. Fortfarande 2 limpor kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Camel är det bästa.

För att tillföra tråden något:

Macbook pro

Hade lite sparpengar att göra nått med eftersom de legat orörda i 1 år.

Najs med mackbook (y)

----

Beställde nyss denna:

Behövde en ny klocka till skrivbordet så jag gick in på http://www.dealextreme.com/ och beställde.. Enbart 35kr och det är INKLUSIVE frakt ända från Hongkong! Snacka om billigt^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Beställde nyss denna:

Behövde en ny klocka till skrivbordet så jag gick in på http://www.dealextreme.com/ och beställde.. Enbart 35kr och det är INKLUSIVE frakt ända från Hongkong! Snacka om billigt^^

Tack vare att det är nån stackars kinesunge som får knåpa ihop och sedan springa bort till posten på sina undernärda skolösa små kinesben och posta prylarna. Att du inte skäms! Fare trade ftw.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack vare att det är nån stackars kinesunge som får knåpa ihop och sedan springa bort till posten på sina undernärda skolösa små kinesben och posta prylarna. Att du inte skäms! Fare trade ftw.

Inte då. Det är helt enkelt billigare för dem att tillverka sådant i det landet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser inte problemet! Ungen lär sig något som många andra inte kan, får träning och hårdare fot-hud och får vara socialt interaktiv när han skickar paketet!

Mer än medelsvensson får göra på 10 år!

(I kid the asians.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Captain Morgan 1 Liter x 12

Bacardi Coconut 1 Liter x 12

Bombay Sapphire 1 Liter x 6

Jelzin Vodka x 6

Heineken 0,33x24 x 3

Smirnoff Ice 0,275x24 x 1

På lördag kväll kan jag uppdatera listan ännu mer eftersom jag har ca 50 kg kvar att handla upp.

Skaru handla 50kg dricka TILL? jävlar vilken fest

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Captain Morgan 1 Liter x 12

Bacardi Coconut 1 Liter x 12

Bombay Sapphire 1 Liter x 6

Jelzin Vodka x 6

Heineken 0,33x24 x 3

Smirnoff Ice 0,275x24 x 1

På lördag kväll kan jag uppdatera listan ännu mer eftersom jag har ca 50 kg kvar att handla upp.

En fest utan en flaska Jack är ingen fest. Kom ihåg det :)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde nyss denna:

Ser inte bilden. :(

Hur som helst, hur pålitlig är sidan? Hittar sjukt mycket roliga grejer där! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor