Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt

Vice.
 Share

Recommended Posts

Lite :ermm: men jag kör endå:

Kan man se hela kartan samtidigt i FC2, som i GTA, inFamous, random free-roamspel, eller ser man bara området runt omkring platsen man befinner sig på?

ja och nej. Du har inget mini karta. Du måste ta fram den (gubben håller i en fysisk karta), sen så kan du välja mellan 3 lägen (kan vara fler/mindre, länge sen jag spelade) 1. du ser ett litet område 2. du ser ett större område 3. du ser halva världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja och nej. Du har inget mini karta. Du måste ta fram den (gubben håller i en fysisk karta), sen så kan du välja mellan 3 lägen (kan vara fler/mindre, länge sen jag spelade) 1. du ser ett litet område 2. du ser ett större område 3. du ser halva världen.

Ok, det blir nog ett köp till PS3, det är ju inte så dyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, det blir nog ett köp till PS3, det är ju inte så dyrt.

Jag rekomenderar det inte. Blev rejält besviken efter att ha älskat det första spelet. :ermm:

Det enda man gör är egentligen tar sig mellan punkt A och B med olika fordon som inte är särskilt roliga att köra och sen blir du attackerad stup i kvarten och måsta gå ur bilen för att döda allihopa, reparera ditt fordon och sen fortsätta köra tills du blir attackerad igen för att till slut nå ditt mål där du ska döda nån person och sen är det bara att upprepa.

Man kan även åka buss men det finns endast 4-5 busshållplatser totalt.

Storyn är heller inget att hurra över, man gör uppdrag efter uppdrag åt olika grupper men man fattar aldrig riktigt varför man gör det.

Har dock bara orkat köra 27% av spelet.

Om inte spelvärlden hade varit så stor så hade jag nog uppskattat spelet mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag rekomenderar det inte. Blev rejält besviken efter att ha älskat det första spelet. :ermm:

Det verkar vara den typ av spel jag gillar, och det har ju endå 84% på Gamerankings, plus att det är skitbilligt. Jag kommer endå inte ha råd med Just Cause 2 och Red Dead Redemption på lääääänge eftersom jag måste tjacka en ny kontroll för 500 spänn, så FC2 får duga som plåster på såren.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar vara den typ av spel jag gillar, och det har ju endå 84% på Gamerankings, plus att det är skitbilligt. Jag kommer endå inte ha råd med Just Cause 2 och Red Dead Redemption på lääääänge eftersom jag måste tjacka en ny kontroll för 500 spänn, så FC2 får duga som plåster på såren.

Så dåligt är det faktiskt inte, inte för de få kronor man får spelet för idag i vilket fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Långa prince? Det är ju bara fel. :huh:

Nope smarta saken med långa prince är att man kan spara halva dessutom snällare mot plånboken. Men jag håller med tycker korta prince har mer smak än långa sen känns det skönt att variera då man har princip rökt Pall mall LM Level Black devil och Corner. LM rökte ja 2-3 månaders tid tills jag tröttnade Corner vart 2 veckor gillar inte smaken när man drar låna bloss.

LM duger men smaken är lite sådär Black devil är absolut en av de bästa jag har rökt iallafall med choklad smak på vanilj smakar knappt inge bara luktar gott. Level duger också väljer hellre level än LM och Corner. Och Prince är också en av de goda cigaretter man kan röka.

EDIT: xstreem hur kan du gilla Luck Strike? Jag tror jag har rökt 3-5 cigg av dem gillar inte smaken alls. Men men det är ju person till person vad de gillar.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor