-Razz- Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 http://pici.se/pictures/LfqkwAfwA.jpg prepare to be disappointed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 prepare to be disappointed 99kr. Worth it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 99kr. Worth it. aha bara 99kr. then it's worth it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 aha bara 99kr. then it's worth it Vad är mera i boxen? Ser ut som att det inte är bara spelet som ligger i btw vart köpte du det på Rusta? Tror jag såg i Rusta katalogen om att de säljer Far Cry 2 för 99kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Vad är mera i boxen? Ser ut som att det inte är bara spelet som ligger i btw vart köpte du det på Rusta? Tror jag såg i Rusta katalogen om att de säljer Far Cry 2 för 99kr this! http://img23.imageshack.us/img23/6683/122062092290842farcryce.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 (redigerad) Lite men jag kör endå: Kan man se hela kartan samtidigt i FC2, som i GTA, inFamous, random free-roamspel, eller ser man bara området runt omkring platsen man befinner sig på? Redigerad 1 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Lite men jag kör endå: Kan man se hela kartan samtidigt i FC2, som i GTA, inFamous, random free-roamspel, eller ser man bara området runt omkring platsen man befinner sig på? ja och nej. Du har inget mini karta. Du måste ta fram den (gubben håller i en fysisk karta), sen så kan du välja mellan 3 lägen (kan vara fler/mindre, länge sen jag spelade) 1. du ser ett litet område 2. du ser ett större område 3. du ser halva världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 ja och nej. Du har inget mini karta. Du måste ta fram den (gubben håller i en fysisk karta), sen så kan du välja mellan 3 lägen (kan vara fler/mindre, länge sen jag spelade) 1. du ser ett litet område 2. du ser ett större område 3. du ser halva världen. Ok, det blir nog ett köp till PS3, det är ju inte så dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Ok, det blir nog ett köp till PS3, det är ju inte så dyrt. Jag tror jag har det liggandes nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Ok, det blir nog ett köp till PS3, det är ju inte så dyrt. Jag rekomenderar det inte. Blev rejält besviken efter att ha älskat det första spelet. Det enda man gör är egentligen tar sig mellan punkt A och B med olika fordon som inte är särskilt roliga att köra och sen blir du attackerad stup i kvarten och måsta gå ur bilen för att döda allihopa, reparera ditt fordon och sen fortsätta köra tills du blir attackerad igen för att till slut nå ditt mål där du ska döda nån person och sen är det bara att upprepa. Man kan även åka buss men det finns endast 4-5 busshållplatser totalt. Storyn är heller inget att hurra över, man gör uppdrag efter uppdrag åt olika grupper men man fattar aldrig riktigt varför man gör det. Har dock bara orkat köra 27% av spelet. Om inte spelvärlden hade varit så stor så hade jag nog uppskattat spelet mer. http://pici.se/thumbs/t_EAxyyaoqt.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 (redigerad) Jag rekomenderar det inte. Blev rejält besviken efter att ha älskat det första spelet. Det verkar vara den typ av spel jag gillar, och det har ju endå 84% på Gamerankings, plus att det är skitbilligt. Jag kommer endå inte ha råd med Just Cause 2 och Red Dead Redemption på lääääänge eftersom jag måste tjacka en ny kontroll för 500 spänn, så FC2 får duga som plåster på såren. Redigerad 2 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2010 Det verkar vara den typ av spel jag gillar, och det har ju endå 84% på Gamerankings, plus att det är skitbilligt. Jag kommer endå inte ha råd med Just Cause 2 och Red Dead Redemption på lääääänge eftersom jag måste tjacka en ny kontroll för 500 spänn, så FC2 får duga som plåster på såren. Så dåligt är det faktiskt inte, inte för de få kronor man får spelet för idag i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 http://img291.imageshack.us/img291/9047/dsc00374wg.th.jpg :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 http://img291.imageshack.us/img291/9047/dsc00374wg.th.jpg :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: Martin goes Scott Travis! I like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Nu klarar man sig ett tag till då iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Nu klarar man sig ett tag till då iallafall. Långa prince? Det är ju bara fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Inte det vanliga märket, fast nu i finanskris har man inte bra med pengar för sådanadära fina Lucky Strike-cigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 (redigerad) Långa prince? Det är ju bara fel. Nope smarta saken med långa prince är att man kan spara halva dessutom snällare mot plånboken. Men jag håller med tycker korta prince har mer smak än långa sen känns det skönt att variera då man har princip rökt Pall mall LM Level Black devil och Corner. LM rökte ja 2-3 månaders tid tills jag tröttnade Corner vart 2 veckor gillar inte smaken när man drar låna bloss. LM duger men smaken är lite sådär Black devil är absolut en av de bästa jag har rökt iallafall med choklad smak på vanilj smakar knappt inge bara luktar gott. Level duger också väljer hellre level än LM och Corner. Och Prince är också en av de goda cigaretter man kan röka. EDIT: xstreem hur kan du gilla Luck Strike? Jag tror jag har rökt 3-5 cigg av dem gillar inte smaken alls. Men men det är ju person till person vad de gillar. Redigerad 11 mars, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 EDIT: xstreem hur kan du gilla Luck Strike? Jag tror jag har rökt 3-5 cigg av dem gillar inte smaken alls. Men men det är ju person till person vad de gillar. Du svarade ganska bra på den frågan själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts