Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt

Vice.
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Haha jag kommer fråga dig först, det lovar jag.

Hur går det med 1:an, btw?

Skönt att ha den försäkringen. :)

Ehm, jag har faktiskt fortfarande inte spelat det än, jag slog på min PS3 idag för första gången på flera veckor och då valde jag mellan Dragon Age, Borderlands eller Bioshock.

Eftersom jag redan har sorterat upp Bioshock i hyllan tillsammans med de andra spelen, och Dragon Age och Borderlands låg på skrivbordet bredvid PS3:an så gick tyvärr Bioshock bort direkt på grund av lathet. :w000t:

(Jag valde Borderlands till slut)

Men antingen så spelar jag Bioshock efter Dragon Age, eller så spelar jag Bioshock innan Dragon Age för att spara på Dragon Age som jag har sjuka förhoppningar inför.

Förövrigt så har jag så sjukt mycket jag ska hinna göra på min lediga tid. Jag har som sagt tre spel att spela igenom, sedan har jag tre säsonger på olika TV-serier att titta igenom, samtidigt som jag har två böcker som jag ska läsa.

Det var länge sedan jag hade så mycket att välja mellan när jag är ledig, det känns sjukt skönt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har första och gillade den. Vad är skillnaden?

"Mycket har hänt sedan boken släpptes i februari 2009. Rättegången mot The Pirate Bay fick enorm uppmärksamhet i svenska och utländska medier, och piratpartiets framgång i EU-valet i juni toppade inte bara svenska nyhetssändningar utan även CNN:s Europanyheter."

Från bokens förord.

Antar att det är det som är skillnaden. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...