FerkurZ Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Alltid kul med frågor, så damn google Håller med, mycket trevligare att fråga vissa saker då man främst visar intresse, men också så kan det spinna vidare på något annat. Dessutom så slipper googlepredikarna understryka vilka dryga fittor de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Alltid kul med frågor, så damn google 463 sidor plus karta över metron. Bra att ha för att hänga med. Jag fick hosta upp 249 kr på Torp i Uddevalla. Helt klart värt! Jag har läst ungefär 150 sidor, och det händer alltid något. Min flickvän vågar inte läsa den ensam, och speciellt inte innan det är dags att sova. Så den är lite spännande allt Du tipsade fallout fan. vad handlarboken om egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 (redigerad) Du tipsade fallout fan. vad handlarboken om egentligen? Haha, jag tänkte speciellt på dig! Men jag hänvisar dig hit: Metro 2033 tråd SilentViper har gjort en bra sammanfattning Men eftersom att du frågar, så kan jag sammanfatta så kort som möjligt, för jag vill ju inte spoila något. Man följer en ung rysk pojke/man som föddes i metron. Hans föräldrar och tusentals andra människor fick söka sig till tågmetron under Moskva för många år sen, som är byggda att klara av kärnvapenkrig. Allt ovan jord är radioaktivt. En del under jord också, vilket har lett till faror bakom varje hörn i tunnlarna. De olika linjerna har ockuperats av folkmassor, vilket har lett till oense och inbördeskrig i metron om vem som bestämmer över vilka stationer, vattenfilter för att rena vattnet osv. Men något värre som lurar i det eviga mörkret hotar alla! Redigerad 14 januari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Jag orkar inte lägga upp en bild, men jag köpte Army of two idag (tvåan). Bytte in några spel och fick det för 200, det är sjukt underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Unnade mig Lindt's choklad; Creme Brulee. Det var nog det senaste jag köpte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 (redigerad) Äntligen kan jag kliva ur högen med fjortisar och fejkade wayfarers Redigerad 18 januari, 2010 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Äntligen kan jag kliva ur högen med fjortisar och fejkade wayfarers Synd att du faller tillbaka i och med att du rakar bröstet =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Och (Till iPhone såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Synd att du faller tillbaka i och med att du rakar bröstet =( Jag hoppas jag inte är allt för värdelös i dina ögon utan mitt hår! En dag ska jag spara ut det, i din ära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 (redigerad) Köpte nyss mitt första SL studentkort. 2450kr kostar kort för mig nu. Suger att vara över 20 Redigerad 20 januari, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Köpte nyss mitt första SL studentkort. 2450kr kostar kort för mig nu. Suger att vara över 20 ~"Bild på..." JAG SER INGEN BILD! SÅDANT HÄR GÖR MIG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Package delivery from Vice! Ett nöje att göra affärer med dig mr Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 ~"Bild på..." JAG SER INGEN BILD! SÅDANT HÄR GÖR MIG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! Såja, andas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Såja, andas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Package delivery from Vice! Ett nöje att göra affärer med dig mr Vice. Detsamma! Hoppas du blir nöjd. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Prepare for AWESOME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Prepare for AWESOME! Din helg är sabbad, eller fulländad, beroende på hur man ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 AKG K 530 Hi-Fi Stört nöjd, ljudet är helt ljuvligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 Din helg är sabbad, eller fulländad, beroende på hur man ser det. Jag säger detsamma.. Nu ska jag fortsätta spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2010 http://pici.se/pictures/anxFtTFCU.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts