SilentViper Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 (redigerad) Let me guess Rodastjarnan.se(rödastjärnan)? EDIT: Vice: ROFL! Redigerad 2 december, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Let me guess Rodastjarnan.se(rödastjärnan)? EDIT: Vice: ROFL! Japp! Har blivit en regular där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 http://img14.imageshack.us/img14/4909/dsc00196eim.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Madagascar kart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Film + "ljudhub" inhandlades igår ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Madagascar kart? Självklart! Finns det inte Mario Kartz, får man ta Madagaskar! Samma princip i spelet, och har varit klassiker sedan man va liten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Billigt först och ännu billigare med rabatt så jag var bara tvungen ! Imorgon tänkte jag försöka handla färdigt alla julklappar så då blir det väl fler onödiga prylar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Tehe, ringde på dörren och morsan var upptagen med matlagning så jag fick öppna, utanför stog nån kvinna som sa nånting om att hon inte pratade svenska, så hon gav mig ett kort. Stog att hon kommer från Polen och säljer målningar, så jag tänkte, "bleh, orka, skickar iväg henne". Innan jag hann göra det visade hon mig en målning, var på nån hundras så jag tänkte att jag skulle ge henne en chans, kanske har nån nice målning. Efter lite random målningar så visar hon mig den på vargen, w00t, köpte direkt, 90kr, billit som fan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Tehe, ringde på dörren och morsan var upptagen med matlagning så jag fick öppna, utanför stog nån kvinna som sa nånting om att hon inte pratade svenska, så hon gav mig ett kort. Stog att hon kommer från Polen och säljer målningar, så jag tänkte, "bleh, orka, skickar iväg henne". Innan jag hann göra det visade hon mig en målning, var på nån hundras så jag tänkte att jag skulle ge henne en chans, kanske har nån nice målning. Efter lite random målningar så visar hon mig den på vargen, w00t, köpte direkt, 90kr, billit som fan ^^ Ah, såna försäljare har faktiskt knallat förbi här också. Man tycker nästan synd om dem då det är 2 km från "centrum", och det finns 14 hushåll att knacka på hos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2009 Hur mycket betalade du Saleen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 (redigerad) Kass snapshot-bild i lysrörsken och fult med en pall, men rawr! (högtalarna och receivern) Redigerad 5 januari, 2010 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Hur mycket betalade du Saleen? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Japp! Har blivit en regular där. Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Nix Det var ingen fråga..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 ? Hans skämt gick inte riktigt hem. Nice telefon, ska också köpa något sånt när jag blir rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Av det lilla jag provat inser jag att jag får sluta ladda så fort något "dåligt" händer, och så måste jag se till att följa quest-pilar istället för att fråga varendaste bybo om vartenda alternativ, annars kommer det här bli ett spel med ofrivilligt många speltimmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Tradera ftw! http://img256.imageshack.us/img256/6863/storadidasbag3.jpg Har emellertid inte fått något av det än, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Beställde i onsdagskväll, kom idag. grymt nöjd! snygg bag Ante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts