Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt

Vice.
 Share

Recommended Posts

Vad gör man med en sådan egentligen?

Jaddu, Sådana ritbord hjälper faktiskt tro det eller ej att rita digitalt. Det blir mycket enklare/ nartuligare än att rita med mus. Till och med att den nästan ersatt min mus, men inte i spel.

Hela ritbords skrämen ska vara hela din datorn skärm, alltså längst ner i hörnet finns start (windows). För att trycka på start så trycker du med pennan längst ner till höger.

Det finns även ritbord med inbyggd skräm, men då snackar vi priser väl över 8,000:-

Har precis börjat att försöka lära mig, kolla i Bilder, både penna och paint tråden, där har jag lagt vad jag har lyckas att göra hittils. Grymt stolt över bara det där lilla!

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaddu, Sådana ritbord hjälper faktiskt tro det eller ej att rita digitalt. Det blir mycket enklare/ nartuligare än att rita med mus. Till och med att den nästan ersatt min mus, men inte i spel.

Hela ritbords skrämen ska vara hela din datorn skärm, alltså längst ner i hörnet finns start (windows). För att trycka på start så trycker du med pennan längst ner till höger.

Det finns även ritbord med inbyggd skräm, men då snackar vi priser väl över 8,000:-

Har precis börjat att försöka lära mig, kolla i Bilder, både penna och paint tråden, där har jag lagt vad jag har lyckas att göra hittils. Grymt stolt över bara det där lilla!

Men varför? Är du så intresserad av att rita? Tröttnar man inte på att sitta och rita digitala bilder och vad gör du med bilderna som du ritar? Eller är det länkat till nån utbildning du går?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men varför? Är du så intresserad av att rita? Tröttnar man inte på att sitta och rita digitala bilder och vad gör du med bilderna som du ritar? Eller är det länkat till nån utbildning du går?

Men varför? Är du så intresserad av att rita? Tröttnar man inte på att sitta och rita i ett block och vad gör du med bilderna som du ritar? Eller är det länkat till nån utbildning du går?

:)

skrota konst, död åt konstnärer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har man ett intresse som man brinner för så slutar man väll inte, han kanske bara gillar att måla, det måste ju inte finnas en anledning till varför!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja? Jag gillar att rita...

Men det är inte bara det, ritbord är ett extremt användbart vertyg för många rit/3D program. Och eftersom jag går i en spellinje för att sedan bli 3D-modellerare så är jag tvungen att någon gång krossa väg med tillfällen då jag kanske får det lättare med ritbord.

Det och jag har alltid velat ha ett ritbord för att lära mig rita digitalt. Har slutat med penna och papper då jag inte fann det roligt när jag var klar att inte kunna färglägga det i datorn.

Vad jag gör med dom, jag använder väl dom till att skryta eller att försöka senare använda mina färdigheter i framtiden. Även lägger upp på deviant art kanske, något gör jag väl med dom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Nice, har själv köpt detta spel till Xbox 360. Its legen... -wait for it- ... DARY!

Fast jag tyckte att figuren inte alls var snygg.

Nja ögonskuggan var kanske inte så snygg. Han kunde sett lite elakare ut.

Nice, dock ser han skapligt trött ut :)

Men doh, vad tror du!? Han har ju varit ute och mördat hela natten jueeee... :o

Fasen så han luktar gott. Älskar att sniffa på nya saker. :naughty::wub:

Edit: De där plastsakerna han har på händerna skall alltså inte vara där. Det är skydd som skyddar knivarna. Så de inte bryts alltså. Orkade inte ta av dem för att visa er, men om nån gärna vll se dem så säg till. Det är dock inget speciellt, en grå spetts på vardera hand bara.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

f18080eac301a90877fcd579a8fef33e_1140201_0.jpg

Köpte en sådan för 20:- (rabatt) idag, får bli en julklapp till päronen :naughty:.

Längtar tills jag får barn... :o

Kommer mina ungar till mig med nått annat än Playstationspel på julafton hamnar de på fosterhem... :)

Hehe, nej min din farsa blir nog jätteglad. Toppen att ha på kontoret. (det är väl en usb kaffevärmare?)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, nej min din farsa blir nog jätteglad. Toppen att ha på kontoret. (det är väl en usb kaffevärmare?)

Det stämmer mycket bra det (eller ja, man kan ju värma mer saker en kaffe höhö). De sitter och dricker kaffe ganska mycket framför datorn och sen när den var så billig också så var det ett givet köp :o.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor