Plaisir Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 (redigerad) Vad kostar en sån, var beställer man en sån och vad skall man ha en sån till? Well.. Skulle jag komma hem till en kille som hade en sån i rummet så skulle jag iaf bli vettskrämd bara av synen. Sen är det ju ett grymt samtalsämne på alla fester. Edit: Seg jävla shifttangent... Redigerad 21 oktober, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 (redigerad) Well.. Skulle jag komma hem till en kille som hade en sån i rummet så skulle jag iaf bli vettskrämd bara av synen. SEn är det ju ett grymt samtalsämne på alla fester. Exakt! Men seriöst, jag köpte masken för att Harry Warden, mördaren i My Bloody Valentine och My Bloody Valentine 3D har precis en sån där mask. Jag gillar ju som sagt slashers väldigt mycket och börjar nu få en stor samling av DVD-filmer, Actionfigurer och masker från filmer som Halloween Friday the 13th och nu My Bloody Valentine, Här är en bild från filmen och på den masken jag har köpt: http://pici.se/pictures/UEffkFtfP.jpg Redigerad 21 oktober, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Men seriöst, jag köpte masken för att Harry Warden, mördaren i My Bloody Valentine och My Bloody Valentine 3D har precis en sån där mask. Haha, jag förstod det direkt när du nämnde den där masken från första början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Haha, jag förstod det direkt när du nämnde den där masken från första början. Du menar att du förstod att det var därför jag köpte masken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Du menar att du förstod att det var därför jag köpte masken? När du nämnde den i Do Want!-tråden så förstod jag att det var just för Harry Warden, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 (redigerad) Saab aktien är mest ploj (de har inte med bilarna att göra) Redigerad 21 oktober, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2009 Saab aktien är mest ploj (de har inte med bilarna att göra) Du kan gärna ha en liten kurs för mig om aktier och liknande, för jag har länge varit sugen att köpa lite aktier, eller fonder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 http://img291.imageshack.us/img291/8258/dsc01851p.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 (redigerad) http://img291.imageshack.us/img291/8258/dsc01851p.jpg Shit! Borderlands, vad är det för spel egentligen?! Har sett namnet snurra förbi den senaste tiden men inte satt mig in i det ordentligt. Vad handlar det om, vilken typ av spel är det och är det värt att lägga mina oförtjänta pengar på det? Redigerad 23 oktober, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Shit! Borderlands, vad är det för spel egentligen?! Har sett namnet snurra förbi den senaste tiden men inte satt mig in i det ordentligt. Vad handlar det om, vilken typ av spel är det och är det värt att lägga mina oförtjänta pengar på det? Nu är det nog så att spelet bara hete Borderlands, och inte Shit! Borderlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Nu är det nog så att spelet bara hete Borderlands, och inte Shit! Borderlands. Jag tror Vice skojjade, tror inte han är så dum att han inte ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Jag tror Vice skojjade, tror inte han är så dum att han inte ser det. Sant. Shit:et var ett kraftuttryck. SHIT! Bordelands! fast jag la dit det medvetet så att man skulle kunna tro att jag var omedveten om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Har precis köpt en ny mus, eller ja, fick goodwill rabatt från min lokala butik då den gamla gick sönder och garantin inte längre gällde. Det blev en A4Tech X7 Oscar: Plus att jag köpte en ny musmatta, en A4Tech X7 Mousepad Väldigt stor och det är oerhört skönt! 437mm x 350mm x 3mm http://www.denikomp.com/zdjecia/a4tech/x7-300mp/2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 (redigerad) http://img291.imageshack.us/img291/8258/dsc01851p.jpg Låt höra, vad tyckte du om Borderlands? EDIT: Sorry för dubbelpost, upptäckte det för sent.. Redigerad 25 oktober, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 http://pici.se/pictures/nkiDucCsy.jpg Love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 http://pici.se/pictures/nkiDucCsy.jpg Love. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Den var väldigt "macig". Och verkar väldigt trevlig. Vad sitter det i den? Oj, lite sent svar, men här kan du få läsa vad som sitter i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Inget köp, men en ny grej jag vill visa. Tre topics nu... det får räcka. xD Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Inget köp, men en ny grej jag vill visa. Tre topics nu... det får räcka. xD Yay! Jag tänkte, nu fan får det vara nog, när jag uppdaterade forumet och jag såg: In: Bild-på-det-du-precis-köpt By: VickeX Men i alla fall, grattis. Du verkar nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Jag tänkte, nu fan får det vara nog, när jag uppdaterade forumet och jag såg: Men i alla fall, grattis. Du verkar nöjd. Haha, kände lite detsamma. Ursäkta men jag fick en liten happy-rush. Nu ska jag sova så ni slipper mig! Sov gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts