antepanteboy Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Hmm, jag har aldrig riktigt förstått charmen med Lilla Fridolf. Selma är den största jävla satmara någonsin och jag ser ingen humor i att se knubbisen få skäll gång på gång. Ah, har läst den sen jag var 9-10 år. Och jag förstår fan inte hur jag kunde gilla den humorn då Men sen har det bara blivit så att jag köpt nummer på nummer och lärt mig gilla den mer och mer. Fridolf är lätt den bästa svenska serietidningen efter Elvis och Rocky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Ah, har läst den sen jag var 9-10 år. Och jag förstår fan inte hur jag kunde gilla den humorn då Men sen har det bara blivit så att jag köpt nummer på nummer och lärt mig gilla den mer och mer. Fridolf är lätt den bästa svenska serietidningen efter Elvis och Rocky! Håller fullständigt med dig. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/P1000477.jpg Köpte en ny 1tb hårddisk (den jag köpte inför DH.. är full :3 ) samt externt chassi, bra att ha grej Vovvarna köpte jag en vecka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Skulle du försöka vara internationell med ditt "WHS".. Om så är fallet misslyckades du totalt. Det är VHS, kommer alltid vara VHS, oavsett språk. Har alltid haft för mig att det varit WHS fram tills nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Köpte en ny 1tb hårddisk (den jag köpte inför DH.. är full :3 ) samt externt chassi, bra att ha grej Vovvarna köpte jag en vecka sen hur många hundar har du nu egenteligen? borde ju ta kort på samlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 (redigerad) hur många hundar har du nu egenteligen? borde ju ta kort på samlingen http://upl.gizgiz.nu/files/P1010852.jpg Redigerad 2 augusti, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 https://www.providentpc.com/images/products/saitek_cyborg_keyboard.jpg och Klart som fan att Playstationet ska vara på reparation nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Köpte en ny 1tb hårddisk (den jag köpte inför DH.. är full :3 ) samt externt chassi, bra att ha grej Vovvarna köpte jag en vecka sen Varifrån köper du sådana här "vovvar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Varifrån köper du sådana här "vovvar"? Mestadels från Tradera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 https://www.providentpc.com/images/products/saitek_cyborg_keyboard.jpg och Klart som fan att Playstationet ska vara på reparation nu. DAMN! Vill fan ha det där tangentbordet sen länge hur är tangentbordet? Vart köpte du det och hur mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 (redigerad) --- Beställde i tisdags kväll och hämtade ut igår morse. http://pici.se/thumbs/t_CmYAgSAgI.gif Redigerad 7 augusti, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Haha, stfu. Det är ju kickass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Ah, har läst den sen jag var 9-10 år. Och jag förstår fan inte hur jag kunde gilla den humorn då Men sen har det bara blivit så att jag köpt nummer på nummer och lärt mig gilla den mer och mer. Fridolf är lätt den bästa svenska serietidningen efter Elvis och Rocky! Elvis... Tidningen Lilla Fridolf är ju numera nedlagd. Jag håller dock med om att den var ganska bra på 80-90-talen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Elvis... Tidningen Lilla Fridolf är ju numera nedlagd. Jag håller dock med om att den var ganska bra på 80-90-talen. Precis. Är väldigt glad över att mamma har kvar en massa nummer från 30-35 år tillbaka. Numera delar Lilla Fridolf och Åsa-Nisse tidning. Usch för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Senaste tillskottet till overallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Senaste tillskottet till overallen. VAd har man overallerna till egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 VAd har man overallerna till egentligen?? Allt, overallen är det mest praktiska man kan ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2009 Senaste tillskottet till overallen. Whoa, shit! Var fick du tag på en sån? Det är väl till Systemet? Vad kostade den? Sjukt spexigt och nyttigt märke, ju! Allt, overallen är det mest praktiska man kan ha. Jupp, ungefär som en handduk i Liftarens Guide Till Galaxen. Byxor, jacka, täcke, servett, regnställ, uniform, handduk, sittdyna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts