antepanteboy Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Bättre bilder kommer då jag fått hem dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Äntligen beställt GTA IV till PC! Bild kommer när jag fått det! Bäst för dig det. [/trådpolisen] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 http://img269.imageshack.us/img269/4430/dsc00073zcr.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10044482/10044482_h1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 http://img269.imageshack.us/img269/4430/dsc00073zcr.th.jpg Åh nu fick man såna känslor när ja cyklade iväg i vintras på morgonen när det var mörkt för att köpa GTA IV sen ville man bara hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Jag köpte den här boken idag! Grymt nöjd än så länge! (har inte hunnit läsa så långt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 (redigerad) Två filter till kameran. Och en blixt. http://pici.se/pictures/qZDLIZvjm.jpg Redigerad 23 juli, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 (redigerad) Och en blixt. Skulle vara trevligt med en ordentlig blixt, är 400:an bra? Fick hem en Nikon D90 med Posten nu i veckan. http://pici.se/thumbs/t_rHryFQHRl.gif Redigerad 26 juli, 2009 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Skulle vara trevligt med en ordentlig blixt, är 400:an bra? Min erfarenhet genom låning från andra säger mig att det är en sjukt ovärd blixt. Inte bra. Satsa hellre på en 800 (som jag själv har). Den är dyrare, men tusen gånger bättre. Har inte använt en bättre blixt under mina fotograferande år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Två filter till kameran. Wtf trodde den andra bilden var en robot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Lol, när bara den övre delen av bilden hade laddats så trodde jag att det var en bong. Men vid närmare eftertanke så var det inte särkligt likt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Har bla köpt ett par söta stövlar och en matchande hink till Festivalande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Har bla köpt ett par söta stövlar och en matchande hink till Festivalande. Får man fråga vad du behöver en hink till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Får man fråga vad du behöver en hink till? Till att kyla öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Fuck yeah, Banjo-Kazooie till N64. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Fuck yeah, Banjo-Kazooie till N64. Big love! OnTopic: Det är sjukt hur mycket bra man får för pengarna på loppmarknader! - 9 Lilla Fridolf tidningar - Robocop 1&2 på WHS - Alla Alien filmer i en WHS box. - Lysande Utsikter på WHS. Allting för 135 kronor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Big love! OnTopic: Det är sjukt hur mycket bra man får för pengarna på loppmarknader! - 9 Lilla Fridolf tidningar - Robocop 1&2 på WHS - Alla Alien filmer i en WHS box. - Lysande Utsikter på WHS. Allting för 135 kronor! Skulle du försöka vara internationell med ditt "WHS".. Om så är fallet misslyckades du totalt. Det är VHS, kommer alltid vara VHS, oavsett språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 - 9 Lilla Fridolf tidningar Hmm, jag har aldrig riktigt förstått charmen med Lilla Fridolf. Selma är den största jävla satmara någonsin och jag ser ingen humor i att se knubbisen få skäll gång på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Hmm, jag har aldrig riktigt förstått charmen med Lilla Fridolf. Selma är den största jävla satmara någonsin och jag ser ingen humor i att se knubbisen få skäll gång på gång. Tjenare, vad jag skrattade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts