Karatemorfar Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Har köpt mig en Captain Morgan Spiced Gold. Den ultimata romen om man ska göra rom och cola. En liten skvätt lime i och det blir godare och friskare än vanlig cola. W0RD! Orkar inte fixa bild men när jag kom till Sverige stod det 2 liter Bacardi CoCo, 1 liter Morgan Spiced Gold och 1 liter Morgan Jamaican Rum eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 W0RD! Orkar inte fixa bild men när jag kom till Sverige stod det 2 liter Bacardi CoCo, 1 liter Morgan Spiced Gold och 1 liter Morgan Jamaican Rum eller vad den heter. Den som är smaksatt med frukt? Har en capt. Morgans Black Label, men är inte mycket för mörk rom. Spiced gold är däremot guld. Tog mig en direkt efter jobbet i går, få FAN vad god den var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 BenQ 23.56" TFT G2410HD (2ms) Pris: 1995 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 BenQ 23.56" TFT G2410HD (2ms) Pris: 1995 kr Oj, oj, oj! Fint ska di va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Oj, oj, oj! Fint ska di va! Och billigt Fick ju lite tips Saaaaajjjjtteeeennn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Och billigt Fick ju lite tips Saaaaajjjjtteeeennn är du nöjd då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 är du nöjd då? Klart. Otroligt nöjd. klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Fan vad kul! Hihi, man fick inte ha nån särskilt stor packning (dvs handduk, toagrejer, badbyxor, kalsonger+strumpor samt det absolut nödvändigaste) så det blev aldrig att de där skjortorna kom med. Nu i efterhand ser jag inte riktigt var de skulle ha kommit till användning men det visste jag ju inte då. Euron kom väl till pass däremot, tyvärr var det inte samma sak med badbrallorna. Hunkibojj!! Hahaha, tack ska du ha. (Men vad fan har jag för det, undrar jag rätt ofta...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2009 Grymt snygg! Skulle kunna tänka mig att ha en själv. Var är den köpt och för hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Tyckte att det var dags att köpa det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 YES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Grymt snygg! Skulle kunna tänka mig att ha en själv. Var är den köpt och för hur mycket? finns överallt typ. köpte min på smycka 1.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Dr. PEPPER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Very nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 http://pici.se/thumbs/t_HxGDHHSAO.gif Äntligen! Nu kan jag släng den gamla som inte har någon kamera, inget minneskort och den har knappt färgskärm man kan bara....ringa med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 http://pici.se/thumbs/t_HxGDHHSAO.gif Äntligen! Nu kan jag släng den gamla som inte har någon kamera, inget minneskort och den har knappt färgskärm man kan bara....ringa med den. Hur är ljudet i MD-8? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Hur är ljudet i MD-8? Jag vet inte, har inte använt dem. Och frågan är, varför skulle jag göra det? Jag vill väl inte gå omkring och bär på en högtalare, då kunde jag lika gärna ha köpte en bergssprängare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Jag vet inte, har inte använt dem. Och frågan är, varför skulle jag göra det? Jag vill väl inte gå omkring och bär på en högtalare, då kunde jag lika gärna ha köpte en bergssprängare. Skicka till mig om du inte vill ha den. Jag vill ha ett par billiga små högtalare med överkomligt ljud för filthäng och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 (redigerad) Giz bought this http://upl.gizgiz.nu/files/12.jpg And it made comp look like this http://upl.gizgiz.nu/files/22.jpg HDD kylare som gör om 3x 5.25" platser till 4x3.5". Plats för fler hårddiskar och förbättrar airflow till grafikkortet, mmyes Impulsköpte även denna "jag älskar Schäfer"-tändaren för en 10'a medans jag hämtade ut paketet till HDD grejjen http://upl.gizgiz.nu/files/33.jpg Redigerad 24 juni, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts