RavenE Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Nya solbrillor och F.E.A.R till 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Nya solbrillor och F.E.A.R till 360 Har köpt ett par sådana brillor (typ) fast med vita ramar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 (redigerad) Riktigt najs! Hur mycket kostade den och vart köpte du? edit: Finns säkert i varje Chlas Olsson-butik men ändå. Redigerad 31 maj, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Vad skall man med en sådan till? Fick en sån när jag fyllde år men har aldrig använt den. =/ Kanske skall slänga ut den i Köp-och-sälj-tråden...? ...fast med vita ramar. Bågar? Snygga brills btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Vad skall man med en sådan till? Fick en sån när jag fyllde år men har aldrig använt den. =/ Kanske skall slänga ut den i Köp-och-sälj-tråden...? Vad ska du ha för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Vad ska du ha för den? En hundring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 En hundring? Låter vettigt, payar du frakt?^^ jag ska kolla va de kostar först iofs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Har köpt ett par sådana brillor (typ) fast med vita ramar. Funderade faktiskt på vita, men dom fanns inte i någon bra storlek. However så är jag riktigt nöjd med dom jag köpte, väldigt prisvärda 70 spänn på Rusta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Riktigt najs! Hur mycket kostade den och vart köpte du? edit: Finns säkert i varje Chlas Olsson-butik men ändå. Teknikmagasinet, 99kr. Vad skall man med en sådan till? Fick en sån när jag fyllde år men har aldrig använt den. =/ Smidig att ha i kavajfickan på studenten eller liknande, sen är det lite känsla också ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Smidig att ha i kavajfickan på studenten eller liknande, sen är det lite känsla också ;D I KNEW IT. Funderar på att smuggla in en plunta och sippa lite i kyrkan, yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 I KNEW IT. Funderar på att smuggla in en plunta och sippa lite i kyrkan, yes. Vi ska inte vara i någon kyrka. Men det går ju att smuggla med sig till andra platser. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Var kan man köpa den ? Jag köpte min inne på Bokia, borde finnas lite överallt tror jag dock Vad kostar en dylik tingest, om man får fråga? Den kostade bara 30, frakten gick på 60kr dock. En sån figur brukar ligga på mellan 30-200kr beroende på material/storlek/kvalite Har man tur får man dom billig på tradera, men ibland kommer det nån annan som vill ha en figur också och då går ju priset upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 http://195.149.144.149/images/71/7191450786.jpg 900 jädra spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Har köpt ett par sådana brillor (typ) fast med vita ramar. På tal om det. Bilder på de dära glasögonen och lite dricka som jag ska ha med mig till SRF nu i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 I KNEW IT. Funderar på att smuggla in en plunta och sippa lite i kyrkan, yes. Don't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_8062.JPG Rawr, lär fylla den på dreamhack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 steelseries 4H http://pici.se/pictures/IGRsOnSjL.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Yay, böcker http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_8065.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Yay, böcker http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_8065.JPG Skriet från vildmarken har jag velat ha länge, tack för att du påminde mig! Blir en promenad ner till Bokia imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts