Vice. Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 (redigerad) Detta är nog en lite mer "nyttig/användbar" tråd... =) Här kan du/ni posta bilder på det du/ni nyligen köpt och som du/ni vill visa oss andra. kan vara allt från vardagliga ting till nya grejer ni är stolta och glada för. Mitt senaste köp var en investering jag gjorde för att visa mitt stöd för TPB. En munktröja. Ser ut så här: Redigerad 3 mars, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Mitt senaste köp! http://pici.se/pictures/large/XDXSTnAzL.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Mitt senaste köp! http://pici.se/pictures/large/XDXSTnAzL.jpg Trodde det var Vicecity du nyligen köpt. Var det inte det du sa till mig idag? Eller jag som fattade fel? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Trodde det var Vicecity du nyligen köpt. Var det inte det du sa till mig idag? Eller jag som fattade fel? xD Jo, men det har ju inte kommit än, beställde idag! Den bilden kan ni få se imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 (redigerad) Jo, men det har ju inte kommit än, beställde idag! Den bilden kan ni få se imorgon. Kan knappt bärga mig... Redigerad 3 mars, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Haha, oj, nej, fy fan jag tror jag skippar denna tråden för nu Haha.. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 (redigerad) Inte det senaste, men den senaste "investeringen" får det väl klassas som. iPod Touch. Redigerad 3 mars, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 df Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Gröna jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 (redigerad) Kan knappt bärga mig... HAHAHA! EDIT: Idag kom mitt nya Vice City! http://pici.se/pictures/large/swEPKwQwI.jpg Redigerad 4 mars, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Gröna jeans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 http://pici.se/pictures/KCUoIcFKm.jpg Sjukt dålig mobilbild på det jag köpte för en del av mina födelsedagspengar. Säsong 1 av How I Met Your Mother (Suit up!), Curtains av John Frusciante och Kasabians debutplatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Idag köpte jag 40 kylväskor. Men jag har inte fått dem än, så jag kan inte ta någon bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Idag köpte jag 40 kylväskor. Men jag har inte fått dem än, så jag kan inte ta någon bild. 40 (!!!) Kylväskor! Vad skall du göra, börja sälja njurar på svartamarknaden...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Gröna jeans. Haha, det är ju de där byxorna Filip Hammar knallar runt i för jämnan http://content.expressen.se/blog/33/41/16/stilbloggen/images/filiphh.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 40 (!!!) Kylväskor! Vad skall du göra, börja sälja njurar på svartamarknaden...? Nja, driver ett litet företag som projektarbete. Säljer en finfin ölväska - en kylväska med en frysklamp som är utformad så att sex stycken burkar (små, tyvärr) står jättestadigt runt om den och därmed också ger den en perfekt kylning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Nja, driver ett litet företag som projektarbete. Säljer en finfin ölväska - en kylväska med en frysklamp som är utformad så att sex stycken burkar (små, tyvärr) står jättestadigt runt om den och därmed också ger den en perfekt kylning. let me see what you got! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Haha, det är ju de där byxorna Filip Hammar knallar runt i för jämnan Nej, det är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Nja, driver ett litet företag som projektarbete. Säljer en finfin ölväska - en kylväska med en frysklamp som är utformad så att sex stycken burkar (små, tyvärr) står jättestadigt runt om den och därmed också ger den en perfekt kylning. Har frågan du ställde om det skulle vara knäppt att komma till partaj med kylväska något med detta att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Fick den idag och har redan snart läst halva. Sjukt bra, köp den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts