Martin-123 Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 (redigerad) Här är mitt lilla svärd! Rosa hand? Redigerad 4 mars, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Rosa hand? Sämst kamera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Den ständigt imponerande Erlend Loes senaste bok "Gör vad du vill", som pocket. Köpte igår, har läst sisådär 50 sidor, och den är riktigt bra! Rolig, fantastiskt bra flyt i hans språk, och många likheter med t ex "Naiv. Super" och "Volvo Lastvagnar" går att hitta. Men det här är inte bok-tråden, så jag ska inte skriva mer om den. ...och ja - jag har en Metallica-affisch i mitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 http://pici.se/pictures/YoVcwnTmK.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 (redigerad) http://pici.se/pictures/YoVcwnTmK.jpg Helvete!... Fan ta dig! edit: nevermind, syrran överaskade mig nyss http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_7804.JPG Finns även chillinötter, mums Redigerad 1 maj, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 haha, satt just å funta på om man skulle ta å köpa chips. Nu har jag inte så mycket val =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 damn you gizmo! nu blev jag så jävla sugen på chilinötter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Helvete!... Fan ta dig! edit: nevermind, syrran överaskade mig nyss Finns även chillinötter, mums Vi har likadana skedar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Vi har likadana skedar. Scary, RavenE också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 (redigerad) Vi har likadana skedar. Scary, RavenE också Jag med Spoonmates! Redigerad 2 maj, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Scary, RavenE också Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Jag med Same Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Klockan är 06:45 på morgonen, fint! Betygen sattes igår, så nu är det bara fest kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 En del av den dagliga rutinen är att kolla skolmailen varje morgon, och då orkar man inte dra igång datorn när den tar tre minuter att starta upp och alltid hänger sig när man ska stänga av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Jag skulle ta kort på vad jag håller i, men jag har inget vidvinkel-objektiv. HUHUHU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Jag skulle ta kort på vad jag håller i, men jag har inget vidvinkel-objektiv. HUHUHU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Same Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 http://pici.se/pictures/WUNimSFyN.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Jag skulle ta kort på vad jag håller i, men jag har inget vidvinkel-objektiv. HUHUHU. Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts