wunderbaum_glidarn Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) Tjo! Undrar om det går att köra MP på PC med en kompis som också spelar IV på xbox 360? Har sökt men inte hittat något. Tack på förhand! Redigerad 3 mars, 2009 av wunderbaum_glidarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Tjo! Undrar om det går att köra MP på PC med en med xbox 360? Har sökt men inte hittat något. Tack på förhand! 1. Du menar Xbox 360 Handkontroll? 2. Ja, det går. För trådlösa så behöver du dock en extra sak som kostar ca 350 kr. 3. Vad googlade du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 1. Du menar Xbox 360 Handkontroll? 2. Ja, det går. För trådlösa så behöver du dock en extra sak som kostar ca 350 kr. 3. Vad googlade du på? Tror han menar om det går att köra multiplayer online - cross platform, och det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaum_glidarn Skrivet 3 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Tror han menar om det går att köra multiplayer online - cross platform, och det går inte. Precis det jag menade, ok men hittade det här.. "Play with PC and Xbox 360 gamers at the same time. Team up with friends to play at the same time, no matter which platform they’re on with Games for Windows – LIVE. Chat via voice or text messaging and keep a unified friends list as well as your stack of achievements whether you’re playing on a Windows PC or Xbox 360." Dock behöver ju inte IV stödja det men är det ngt annat spel som fungerar så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Precis det jag menade, ok men hittade det här.. "Play with PC and Xbox 360 gamers at the same time. Team up with friends to play at the same time, no matter which platform they’re on with Games for Windows – LIVE. Chat via voice or text messaging and keep a unified friends list as well as your stack of achievements whether you’re playing on a Windows PC or Xbox 360." Dock behöver ju inte IV stödja det men är det ngt annat spel som fungerar så? Jaaaaaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Då förstår jag Det enda spel jag känner till är Shadowrun. Dock var detta spel siså och fick medel av många revs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Precis det jag menade, ok men hittade det här.. "Play with PC and Xbox 360 gamers at the same time. Team up with friends to play at the same time, no matter which platform they’re on with Games for Windows – LIVE. Chat via voice or text messaging and keep a unified friends list as well as your stack of achievements whether you’re playing on a Windows PC or Xbox 360." Dock behöver ju inte IV stödja det men är det ngt annat spel som fungerar så? Om jag har förstått det rätt så krävs det att spelet måste ha Games for Windows - LIVE vilket många spel har idag. GTAIV vet jag har LIVE. Likaså Fallout 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts