Jump to content

har gta vice vity...

Absurd
 Share

har gta vice vity fått dej så arg att du har kastat kontrollen i golvet ?  

50 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

speeder: samma sak hände mig första gången, när man ska över sista bron så lädde jag innan två polisbiler kom från båda sidorna och körde in i mig >_<

ontopic: nej, men nästan när jag hade letat igenom hela Vice City utan att hitta det sista hp:et

Redigerad av vigge89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte kastat handkontrollen i golvet, men jag var nära när jag var på level 11 på pizzauppdragen och haitianerna sköt sönder mitt bakdäck. Men istället för att förstöra mitt ljuvliga PS2, gick jag ut på jakt efter haitianer. ^_^

Och en gång när var jag på level 10 med ambulansen, så skulle jag hämta en snubbe på stranden, och jag körde emot honom i hög fart, men jag råkade dra i handbromsen lite för sent... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
nja, nästan. en gång när jag hade tagit 10 HP och var på högra ön så började det regna och min fula buss åkte rakt ner i vattnet! med mig inuti! :ph34r:  :lol:

brukar du åxxå ladda om varje gång som du har dött och så ?! :wub:

det brukar jag göra... därför har jag bara dött 2 gånger och aldrig åkt fast. :wub:

-EDIT-

klart att kontrollen kostar en del... men man hinner inte fatta det ibland. :wub:

Redigerad av mikke
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev asa arg på "The Shotist" jag hadde 59 points och man behövde 60 <_<:angry::D:( :'( och så på "The Driver" var jag vis sista bron och snuten hadde satt upp väg- spärr och så la en ut spikmatta så jag slira ut i vattnet :angry: , och så på "Keep your Friends Close" när jag var 99% nära att klara det så hängde sig spelet precis när jag skulle peppra Sonny!!!! :angry::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor