Absurd Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 (redigerad) bara undrar. -EDIT- fasen... jag har skrivit "vice vity" två gånger... ååh, va kast ! Redigerad 16 mars, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Nästan som när polisen prejade mig framför mållinjen så att Hillary vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 (redigerad) speeder: samma sak hände mig första gången, när man ska över sista bron så lädde jag innan två polisbiler kom från båda sidorna och körde in i mig ontopic: nej, men nästan när jag hade letat igenom hela Vice City utan att hitta det sista hp:et Redigerad 14 mars, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Jag har inte kastat kontrollen i golvet, men jag har ett antal gånger slagit med knytnäven i väggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jag har inte kastat handkontrollen i golvet, men jag var nära när jag var på level 11 på pizzauppdragen och haitianerna sköt sönder mitt bakdäck. Men istället för att förstöra mitt ljuvliga PS2, gick jag ut på jakt efter haitianer. Och en gång när var jag på level 10 med ambulansen, så skulle jag hämta en snubbe på stranden, och jag körde emot honom i hög fart, men jag råkade dra i handbromsen lite för sent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 jag är en lugn å sansad person .... medveten om värdet på en handkontroll ..... så svaret är nej ........ men jag kanske e så bra så d aldrig går dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addePS2 Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 nej, jag har aldrig kastat dyrbara grejer i golvet men en gång så sumpade jag på "the driver" när jag var nära att klara det, blev skitfrustrerad att jag slog mig på pungen.... ångrarde det fett i några timmar *hehe* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) nja, nästan. en gång när jag hade tagit 10 HP och var på högra ön så började det regna och min fula buss åkte rakt ner i vattnet! med mig inuti! Redigerad 16 mars, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Nja men när jag efter ca 1 timme hade sålt 93 glassar kom S.W.A.T och Jagade mig tills spelet plötsligt stannade fast musiken fortsatte. Det har hänt ett antal ggr och jag blir lika förbannad varje gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) nja, nästan. en gång när jag hade tagit 10 HP och var på högra ön så började det regna och min fula buss åkte rakt ner i vattnet! med mig inuti! brukar du åxxå ladda om varje gång som du har dött och så ?! det brukar jag göra... därför har jag bara dött 2 gånger och aldrig åkt fast. -EDIT- klart att kontrollen kostar en del... men man hinner inte fatta det ibland. Redigerad 16 mars, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2003 Jag blev asa arg på "The Shotist" jag hadde 59 points och man behövde 60 :'( och så på "The Driver" var jag vis sista bron och snuten hadde satt upp väg- spärr och så la en ut spikmatta så jag slira ut i vattnet , och så på "Keep your Friends Close" när jag var 99% nära att klara det så hängde sig spelet precis när jag skulle peppra Sonny!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts