StellHell Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Nja powerbits har Max Användare 65 000 och det är just nu 65 000 användare men jag tror de rensar ganska mycket. @ Stellhell tänkte väl det blev nästan lite orolig där. Det är dock väldigt väldigt svårt att bli medlem där. Precis, det har vart typ 2 år sedan dom hade invites, dom stängde ju helt och hållet. Surt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 (redigerad) Precis, det har vart typ 2 år sedan dom hade invites, dom stängde ju helt och hållet. Surt imo. Känner du sysopen så borde du kunna fixa invitens i alla fall ^^ Redigerad 2 mars, 2009 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Varför känner du sysopen så borde du kunna fixa invitens i alla fall ^^ Menar inte till mig själv, jag har redan konto där. Men nu får man inte in nytt blod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Menar inte till mig själv, jag har redan konto där. Men nu får man inte in nytt blod. Rensar de inte ut ibland som swebits? Vill me ha konto där. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Är bara medlem på Piratetorrents och Powerbits, båda är riktigt bra tycker jag (är dock mer aktiv på Piratetorrents). PT har dock stängt dörren ett tag, men powerbits tror jag går att regga sig på. Just ja, swetv också. Blä, visst är jag medlem på powerbits, men tankar aldrig därifrån längre. Otroligt jobbigt folk på den trackern, verkar som att bollarna inte ramlat ned på någon av medlemmarna. Till och med Sysop känns barnslig, kolla bara på hans presentation som ser ut som min lunarpress gjorde när jag var tolv år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) Blä, visst är jag medlem på powerbits, men tankar aldrig därifrån längre. Otroligt jobbigt folk på den trackern, verkar som att bollarna inte ramlat ned på någon av medlemmarna. Till och med Sysop känns barnslig, kolla bara på hans presentation som ser ut som min lunarpress gjorde när jag var tolv år. Haha! Är inte så aktiv där som jag skrev, i och med att det läggs upp samma saker på Piratetorrents och det är en seriösare tracker enligt mig. Men vissa saker kan man hitta på Powerbits. Redigerad 2 mars, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) . Redigerad 2 mars, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Blä, visst är jag medlem på powerbits, men tankar aldrig därifrån längre. Otroligt jobbigt folk på den trackern, verkar som att bollarna inte ramlat ned på någon av medlemmarna. Till och med Sysop känns barnslig, kolla bara på hans presentation som ser ut som min lunarpress gjorde när jag var tolv år. För din "About Me" är ju jävligt manlig. SysOpen på powerbits är faktiskt riktigt trevlig om man lär känna honom lite bättre. Så inga förutfattade meningar här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Man kan skapa torrent utan att ange tracker, men man måste lägga till polaren manuellt sen (Lägg till klient) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Man kan skapa torrent utan att ange tracker, men man måste lägga till polaren manuellt sen (Lägg till klient) Så jag kan skapa en torrent, skicka torrentfilen till dig och sen kan endast du ladda ner filmen/whatnow ifrån mig? :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) Så jag kan skapa en torrent, skicka torrentfilen till dig och sen kan endast du ladda ner filmen/whatnow ifrån mig? :hmm: Yeppers edit: men så skulle det ändå varit ufall du har lagt till en tracker men bara skickat filen till din polare. Andra måste ha torrenten edit2: fast iofs, dom flesta trackers vill nog att torrenten ska "registreras" (dvs, laddas upp på sidan) ajja D: Redigerad 2 mars, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Rensar de inte ut ibland som swebits? Vill me ha konto där. =/ Swebits rensar ut medlemar och har öppen reg nu tror jag. Swedvdr rensar ut medlemar men det går inte att registrera sig eftersom de inte släpper in några nya användare. Det enda sättet att komma in på swedvdr är att få ett konto eller dela ett med någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 För din "About Me" är ju jävligt manlig. SysOpen på powerbits är faktiskt riktigt trevlig om man lär känna honom lite bättre. Så inga förutfattade meningar här inte. Nej, men mitt uppförande här på forumet är betydligt mer moget. Hans uppförande är inte speciellt moget. Jag har varit i kontakt med honom flera gånger, så det är inga förutfattade meningar. Däremot finns det en del admins som är riktigt grymma på den där trackern, men det är fortfarande inte värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Nej, men mitt uppförande här på forumet är betydligt mer moget. Hans uppförande är inte speciellt moget. Jag har varit i kontakt med honom flera gånger, så det är inga förutfattade meningar. Däremot finns det en del admins som är riktigt grymma på den där trackern, men det är fortfarande inte värt det. Jadu alla tycker vi olika jag tycker han är trevlig. Tror tror i och för sig att jag har lärt känna honom lite bättre än vad du har men men det är inget att bråka om gillar du inte honom så sak jag ej lägga mig i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts