Vice. Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 (redigerad) Har spelat in en rolig låt och vill skicka den till en polare. Hur skapar man en torrent som mottagaren klickar på så startar hans uttorent och börjar ladda ner från min dator? Har bara kommit hit. Vad är det för url som den vill ha? Tack på förhand//Vice Redigerad 1 mars, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 http://lmgtfy.com/?q=Skapa+en+torrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 http://lmgtfy.com/?q=Skapa+en+torrent Haha så fult. Men innebär det att man måste ladda upp den på internet alltså? Jobbigt det är det jag inte vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 (redigerad) Haha så fult. Men innebär det att man måste ladda upp den på internet alltså? Jobbigt det är det jag inte vill. Som jag sa. ..eller jag menar: Det är enda sättet jag vet. Redigerad 1 mars, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Qouad: Tusen tack. Guiden var grym! Fatta hur fett att kunna skcika filer till polare!!!! Har 100/100 lina http://blogg.tkj.se/bittorrent-sa-skapar-du-en-torrent-fil/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Qouad: Tusen tack. Guiden var grym! Fatta hur fett att kunna skcika filer till polare!!!! Har 100/100 lina http://blogg.tkj.se/bittorrent-sa-skapar-du-en-torrent-fil/ 100/100 och du tankar från tpb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 100/100 och du tankar från tpb? Ibland. Why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Ibland. Why? Antar han syftar på att du ska fixa in dig på en större tracker, då TBP är sämsta trackern som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Antar han syftar på att du ska fixa in dig på en större tracker, då TBP är sämsta trackern som finns. Har du några exempel på bra trackers som det går att "fixa sig in på"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Antar han syftar på att du ska fixa in dig på en större tracker, då TBP är sämsta trackern som finns. Så sant som det var sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Vice är medlem på Swebits vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Har du några exempel på bra trackers som det går att "fixa sig in på"? SceneHD - endast HD-material, svensk TorrentBytes - enorm tracker med mycket material. Ganska dåliga seeders, torrents försvinner ganska snabbt Swebits - tokigt många DVD-filmer, duktiga medlemmar som seedar i evigheter, svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 SceneHD - endast HD-material, svensk TorrentBytes - enorm tracker med mycket material. Ganska dåliga seeders, torrents försvinner ganska snabbt Swebits - tokigt många DVD-filmer, duktiga medlemmar som seedar i evigheter, svensk Hm, SceneHD skulle man gärna vilja komma in på. Är det svensk textning på alla/flesta filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Hm, SceneHD skulle man gärna vilja komma in på. Är det svensk textning på alla/flesta filmerna? Nope, ingen alls/väldigt få. Trackern är i grund och botten svensk men har internationaliserat sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Nope, ingen alls/väldigt få. Trackern är i grund och botten svensk men har internationaliserat sig. Ganska synd faktiskt jag hade tankat mycket mer därifrån om de hade haft mer swesub men det finns ju inte så många scene releaser med swesub vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Swebits är bästa filmtrackern någonsin för oss svenskar, då ALLT som kommer med svensk sub kommer upp där. Klasskompisen är mob och jag känner sysop, kommer från samma samhälle. Det sura med swebits är dock att swesub's inte kommer upp lika snabbt, och att det enbart är dvd-r's där. Har inte kollat på länge, har dom BR där nu? Själv sitter jag på FeedTV och TorrentLeech (och andra mindre, som inte används lika ofta) och det har allt jag velat ha. FeedTV enbart för svenska tv-serier. TL har verkligen allt, flera stycken egna cappers, releasegrupper och annat. Ingen jobbig porr på trackern, då dom har en egen dottertracker(pussytorrents). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Swebits är bästa filmtrackern någonsin för oss svenskar, då ALLT som kommer med svensk sub kommer upp där. Klasskompisen är mob och jag känner sysop, kommer från samma samhälle. Det sura med swebits är dock att swesub's inte kommer upp lika snabbt, och att det enbart är dvd-r's där. Har inte kollat på länge, har dom BR där nu? Swedvdr är väl ändå bättre än swebits? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 (redigerad) Är bara medlem på Piratetorrents och Powerbits, båda är riktigt bra tycker jag (är dock mer aktiv på Piratetorrents). PT har dock stängt dörren ett tag, men powerbits tror jag går att regga sig på. Just ja, swetv också. Redigerad 1 mars, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Swedvdr är väl ändå bättre än swebits? my bad, menar swedvdr. Swebits är en skittracker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 (redigerad) Är bara medlem på Piratetorrents och Powerbits, båda är riktigt bra tycker jag (är dock mer aktiv på Piratetorrents). PT har dock stängt dörren ett tag, men powerbits tror jag går att regga sig på. Just ja, swetv också. Nja powerbits har Max Användare 65 000 och det är just nu 65 000 användare men jag tror de rensar ganska mycket. @ Stellhell tänkte väl det blev nästan lite orolig där. Det är dock väldigt väldigt svårt att bli medlem där. Redigerad 1 mars, 2009 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts