Jump to content

Hur skapar man en torrent?

Vice.
 Share

Recommended Posts

Har spelat in en rolig låt och vill skicka den till en polare.

Hur skapar man en torrent som mottagaren klickar på så startar hans uttorent och börjar ladda ner från min dator?

Har bara kommit hit.

Vad är det för url som den vill ha?

Tack på förhand//Vice

fbdfvbdfvb_1090423_0.jpg

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du några exempel på bra trackers som det går att "fixa sig in på"? :whistling:

SceneHD - endast HD-material, svensk

TorrentBytes - enorm tracker med mycket material. Ganska dåliga seeders, torrents försvinner ganska snabbt

Swebits - tokigt många DVD-filmer, duktiga medlemmar som seedar i evigheter, svensk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SceneHD - endast HD-material, svensk

TorrentBytes - enorm tracker med mycket material. Ganska dåliga seeders, torrents försvinner ganska snabbt

Swebits - tokigt många DVD-filmer, duktiga medlemmar som seedar i evigheter, svensk

Hm, SceneHD skulle man gärna vilja komma in på. Är det svensk textning på alla/flesta filmerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Swebits är bästa filmtrackern någonsin för oss svenskar, då ALLT som kommer med svensk sub kommer upp där. Klasskompisen är mob och jag känner sysop, kommer från samma samhälle. Det sura med swebits är dock att swesub's inte kommer upp lika snabbt, och att det enbart är dvd-r's där. Har inte kollat på länge, har dom BR där nu?

Själv sitter jag på FeedTV och TorrentLeech (och andra mindre, som inte används lika ofta) och det har allt jag velat ha. FeedTV enbart för svenska tv-serier. TL har verkligen allt, flera stycken egna cappers, releasegrupper och annat. Ingen jobbig porr på trackern, då dom har en egen dottertracker(pussytorrents).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Swebits är bästa filmtrackern någonsin för oss svenskar, då ALLT som kommer med svensk sub kommer upp där. Klasskompisen är mob och jag känner sysop, kommer från samma samhälle. Det sura med swebits är dock att swesub's inte kommer upp lika snabbt, och att det enbart är dvd-r's där. Har inte kollat på länge, har dom BR där nu?

Swedvdr är väl ändå bättre än swebits?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är bara medlem på Piratetorrents och Powerbits, båda är riktigt bra tycker jag (är dock mer aktiv på Piratetorrents).

PT har dock stängt dörren ett tag, men powerbits tror jag går att regga sig på.

Just ja, swetv också.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är bara medlem på Piratetorrents och Powerbits, båda är riktigt bra tycker jag (är dock mer aktiv på Piratetorrents).

PT har dock stängt dörren ett tag, men powerbits tror jag går att regga sig på.

Just ja, swetv också.

Nja powerbits har Max Användare 65 000 och det är just nu 65 000 användare men jag tror de rensar ganska mycket.

@ Stellhell tänkte väl det blev nästan lite orolig där. :whistling: Det är dock väldigt väldigt svårt att bli medlem där.

Redigerad av Fiskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor