Jump to content

Dubbla skärmar.

swat
 Share

Recommended Posts

Geforce 7800gt

har xp också

Ok bump ehh askonstigt nu så blir det som att ena skärmen tar över den andra. har skärm 1 i skärmslot 1. och skärm 2 i skärmslot 2 och då visar skärm 2 bara no video input men om jag kopplar ur skärm 1 så ser jag grejer på skärm 2. utan att byta slots¨

nvm det är tydligen så att jag måste upgradera till xp proffesional eller tillochmed *ryser*vista*ryser*

fjärde edit :)

ehh finns det inget program som kan göra det mitt operativ system vägrar fast gratis?

Redigerad av swat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Geforce 7800gt

har xp också

Ok bump ehh askonstigt nu så blir det som att ena skärmen tar över den andra. har skärm 1 i skärmslot 1. och skärm 2 i skärmslot 2 och då visar skärm 2 bara no video input men om jag kopplar ur skärm 1 så ser jag grejer på skärm 2. utan att byta slots¨

nvm det är tydligen så att jag måste upgradera till xp proffesional eller tillochmed *ryser*vista*ryser*

fjärde edit ;)

ehh finns det inget program som kan göra det mitt operativ system vägrar fast gratis?

Ladda ner dessa FINA drivrutiner (click). Då ska du få med ett progam som heter nVidia kontrollpanel. I XP ska du ha en sådan liten icon som Martin visade jämte klockan (längst ner till höger). :whistling:

I det programmet så kan du ställa in ALLA möjliga inställningar, även vilka skrämar som ska vara vad och hur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan är det för fel på vista nudå?

Och som alla andra har sagt, ner med drivisar så du får upp Nvidia controlpanel i aktivitetsfältet, därifrån ska du kunna bestämma primära och sekundära skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor