Joe Dirt Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 (redigerad) Okej nu blev det ett nytt problem, när jag spelar in så hör jag ENBART mig själv (min egna mikrofon), inget från själva spelet... Finns det något sätt så man kan ställa in själv vad man vill ha för inställningar inne i programmet? Redigerad 27 februari, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Tror du får gå till ljud panelen för ditt ljudkort. Så hade ja att jag fick välja vilket ljud ja skulle spela in med via ljudkortets ljudpanel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Men allt är redan inställt rätt! Jag måste ställa in detta i fraps klienten! Vilket jag inte vet hur man gör och det är det jag vill ha hjälp med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts