gtaskater Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Jag har laddat ner gta vc enb series och gjort som det står. Men varje gång jag försöker sätta på moden (Shift+F12) så crashar spelet nån som kan hjälpaa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Har du en tillräckligt stark dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Har du en tillräckligt stark dator? Vet ej . Men prövade höja screen resolution till max igår allstå 2200 nåt, och det laggade bara lite när man körde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 (redigerad) Vet ej . Men prövade höja screen resolution till max igår allstå 2200 nåt, och det laggade bara lite när man körde Okej. Men vad har du för operativsystem? Redigerad 28 februari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 3 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Okej. Men vad har du för operativsystem? windows xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts