EET FUK Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) För mig så är det här ett av GTA seriens starkaste låtval. Bara band såsom AC/DC, Foghat, Alice Cooper, Iron Maiden & Saxon på Liberty Rock Radio är ju bara för bra. Sedan att de vågade sig på att lägga in Extrem Metal på LCHC är kanske det mest imponerande. Bla At the Gates, Sepultura, Kreator, Cannibal Corpse (!) & Deicide (!!) finns att gotta sig i här. Om jag ska välja någon form av favorit låt blir det Run to the Hills eller Slaughter of the Soul (At the Gates). Redigerad 26 februari, 2009 av EET FUK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Lust att lägga upp hela låtlistan? från alla kanaler alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 27 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 (redigerad) Javisst, The Lost And Damned Soundtrack Kan imorgon lägga upp hela listan i min första post. Men nu måste jag sova, natti natti! Redigerad 27 februari, 2009 av EET FUK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Är grymt nöjd med dom flesta nya låtarna på Liberty Rock. Första låten jag bemöttes av när man fick börja spela på DLC't var Highway Star, bara en sån sak gjorde det värt varenda krona. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Såg nu att Entombed är med, kul med Svensk musik i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Jag tycker att det är kul att de har med en låt av Aerosmith, äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts