Grumpy Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) http://www.gametrailers.com/player/46069.html Jag vet inte vad man ska säga, det ser inte så spännande ut och dessutom så verkar spelet (om man går efter trailern) innehålla mycket gangstarap vilket jag inte gillar. Redigerad 26 februari, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 HAHA! Vad lite in-game footage. Något säger mig att man vill dölja det mesta <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Heh, jag vet inte. Det ser ut en blandning mellan ett 3D GTA och ettan eller tvåan. Votade iallafall "Ser väl rätt bra ut men inget speciellt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Det var ju nästan bara stillbilder! Sämsta GTA-trailern någonsin, det är vad det här är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Hittils ser det ganska tufft ut faktist. Trailern var väl sådär, man fick ju inte se sådär skitmycket men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Jag hatar musiken i trailern, hoppas att det finns en rock-station som LRR i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 (redigerad) Null vote. Trailern innehöll ju mest bara "ritade" bilder. Inge ingame material eller något sånt Kass trailer. Låten var bra iaf Redigerad 27 februari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Null vote. Trailern innehöll ju mest bara "ritade" bilder. Inge ingame material eller något sånt Kass trailer. Låten var bra iaf Fanns ju visst? Det finns ju en anledning varför dem inte vill visa ingame-sekvenser, det förstår du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Fanns ju visst? Det finns ju en anledning varför dem inte vill visa ingame-sekvenser, det förstår du väl? För att grafiken suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=d11Itmh99s4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 För att grafiken suger? Tänk lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=d11Itmh99s4 Riktigt drygt i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 (redigerad) För att grafiken suger? Varför handlar allt om grafik när man pratar med dig..? http://www.youtube.com/watch?v=d11Itmh99s4 Fan vad segt att starta bilen med stylusen, särskilt om det är bråttom och man har polisen efter sig. Redigerad 28 februari, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 För att grafiken suger? Jävla graphicwhore Spelen behövöer ju inte var bra _BARA_ för att grafiken är bra. Grafiken i Crysis är ju totalt \o/ , men jag hatar skiten för att storyn är såpass dålig IMO MER STORY TILL SPELEN TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 MER STORY TILL SPELEN TACK! Jag kan inte göra annat än att hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Ser intressant ut, jag bryr mig inte om grafik och sådant, bara storyn är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Ser intressant ut, jag bryr mig inte om grafik och sådant, bara storyn är bra Det tycker jag också, det jag är rädd för är just det om GTA CW kommer att lyckas med den speciella"GTA-känslan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Någon som har spelat det än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 (redigerad) Någon som har spelat det än? Jag har. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=47376 Redigerad 24 mars, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts