StellHell Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Stell: Sant. Men jag tror inte att det finns någon FullHD-tv som är helt värdelös. Men det skulle det kunna göra rent teoretiskt. Det finns det. Många dessutom. Du kan ha dom billigaste komponenterna som finns på marknaden på en FullHD, du kommer ha upplösningen på 1920x1080 men du kan ha dålig bild och en tv som inte kommer hålla i mer än ett år, om ens det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Det är det inte alls. Det är en standard som en TV kan uppfylla genom att uppfylla de krav som finns för standarden i fråga. Bland kraven finns bland annat krav på minst 1920x1080 pixlar. Jag valde att skippa detaljerna, jag visste redan vad Full HD är. Gäsp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Det finns det. Många dessutom. Du kan ha dom billigaste komponenterna som finns på marknaden på en FullHD, du kommer ha upplösningen på 1920x1080 men du kan ha dålig bild och en tv som inte kommer hålla i mer än ett år, om ens det. Bara av ren nyfikenhet, hur kommer det sig att du kör högbudget med TV men lågbudget med datorskärm? Redigerad 11 mars, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Bara av ren nyfikenhet, hur kommer det sig att du kör högbudget med TV men lågbudget med datorskärm? Lågbudget är det inte, jag sket bara i att köpa DVI. Ser inga som helst hinder med att köra med AVI och med det sparade jag en jävla stor peng. Du hänger upp dig så förbannat på det, det är absolut inget fel på mina skärmar och du skulle inte se någon skillnad på mina mot DVI. DVI är att föredra på storlek över 1680x1080 (vilket är smärtgränsen), VGA blir grynig i bilden med större upplösning. Det var just därför jag köpte det bästa (enligt min mening, bravian är fan sjuk) som fanns i 40". En TV är ändå något man ska ha längre än en lcd-skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Jag valde att skippa detaljerna, jag visste redan vad Full HD är. Gäsp. Jo klart att du redan visste. Men läs igen vad du skrev så ser du hur dumt det låter. Dessutom fult att lura andra som inte spenderar större delen av livet vid datorn och är så desperata att de dejtar medelålders kvinnor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Jo klart att du redan visste. Men läs igen vad du skrev så ser du hur dumt det låter. Dessutom fult att lura andra som inte spenderar större delen av livet vid datorn och är så desperata att de dejtar medelålders kvinnor.. Redigerad 11 mars, 2009 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Det där ångrar jag nästan. Tur att du tog det bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts