Frusciante Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Intressant sak med texten på hamsterpaj är att han först skriver att han blandar ihop å, ä, ö, o. Men lyckas stava rätt på varenda ord i texten. Förövrigt: Chilla, det är Internet. Är lätt på en kupp mot hamsterpaj f.ö, sånt är kul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Har du problem Anel? Varför bryr du dig ens, hans jävla problem, om du nu inte är samma person dvs. Jag är för övrigt lätt på en raid på Hamsterpaj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Förlåt men om man lyckas bli mobbad på ett forum så är man troligen det i verkligheten, tufft liv. Varför blev han mobbad? blev han ens mobbad? Om man vill berätta om sitt handikap så får man göra det på ett snyggt och professionellt sätt, berätta lite om en själv, lite fakta om handikappet och hoppas på bästa responsen. Folk tar en sån tråd mer på allvar än att man bara startar en tråd och säger "Jag är handikapp, jag är stolt över mig själv. Snälla, mobba inte mig". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Varför är denna låst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts