swat Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Mateu har alltid varit en mytoman. säkert samma om dethär Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anel93 Skrivet 26 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Hoppas denna inte blir låst, verkar bli en rolig tråd för att du e omogen kanske`? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Fan vad skön du är Anel Du är bosnisk vah? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) för att du e omogen kanske`? Asså vad äre med dig? Vad har vi gjort dig nu? Varför tar du allt seriöst för? Och vad gjorde exakt Eudoros som du tog så illa upp? Jag kan inte se nåt. Så sluta anklaga för nåt som vi inte har gjort. Redigerad 26 februari, 2009 av Agent.47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=QSpxzE_PA8M I r serious cat. Dis r serious thread. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 för att du e omogen kanske`? Haha, bra att det kommer från den som startade tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anel93 Skrivet 26 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) Fan vad skön du är Anel Du är bosnisk vah? aaaa o agent eudoros skrev Kanel! Redigerad 26 februari, 2009 av anel93 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Du är bosnisk vah? Haha, jag tänkte också faktiskt på det. Ännu en bosnier jag aldrig kommer respektera på listan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 aaaa o agent eudoros skrev Kanel! Tur han inte kallade dig anal93, då hade du nog blivit sur! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) aaaa o agent eudoros skrev Kanel! Och kanel vad är det som är så kränkande med det? Ge dig du. @FerkurZ: You made my day Redigerad 26 februari, 2009 av Agent.47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Shit, inte ens jag tar så här illa upp när jag blir mobbad. Please, get over it. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Kan nån förklara wtf som pågår? Mateu skrev på hamsterpaj att han var mobbad, kAnalen blir arg och skyller på P-C genom ett hamsterpaj-inlägg, där han länkar till den här topicen och vill säga... vaddå? Vad har P-C med nåt att göra? Vem är Anus? Varför skulle vi vara intresserade av det här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Shit, inte ens jag tar så här illa upp när jag blir mobbad. Please, get over it. Inte ens du? Varför skulle du vara extra känslig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Kan nån förklara wtf som pågår? Mateu skrev på hamsterpaj att han var mobbad, kAnalen blir arg och skyller på P-C genom ett hamsterpaj-inlägg, där han länkar till den här topicen och vill säga... vaddå? Vad har P-C med nåt att göra? Vem är Anus? Varför skulle vi vara intresserade av det här? Nån random attentionwhore. "Maybe it will go away if we ignore it" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Kan nån förklara wtf som pågår? Mateu skrev på hamsterpaj att han var mobbad, kAnalen blir arg och skyller på P-C genom ett hamsterpaj-inlägg, där han länkar till den här topicen och vill säga... vaddå? Vad har P-C med nåt att göra? Vem är Anus? Varför skulle vi vara intresserade av det här? Varför vi skulle bry oss? Jo, för att Mateu skrev på hamsterpaj att han blev mobbad här. Vad har P-C med det att göra? P-C ville retas med anus och därför tror anus att P-C var den onde ringledaren bakom mobbning av Mateus. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Kan nån förklara wtf som pågår? Mateu skrev på hamsterpaj att han var mobbad, kAnalen blir arg och skyller på P-C genom ett hamsterpaj-inlägg, där han länkar till den här topicen och vill säga... vaddå? Vad har P-C med nåt att göra? Vem är Anus? Varför skulle vi vara intresserade av det här? Han vill nog säga att någon varit dum mot hans inetkompis och sätta oss på plats. Och kom ihåg att trådskaparen har adhd!1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Detta är antingen en trolltråd eller bara ren failure. Or both. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 ANEL KANEL HIHIHI Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (Skiter i om nån kränker mig) ASSå KAN DU INTE SJÄLV SLUTA KRÄNKA MIG DÅ? ELR DU E JU EN JÄVLA MOBBARE Det känns som att anal och Mateu är samma person. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Det känns som att anal och Mateu är samma person. Jag fick faktist också den känslan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts