anel93 Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Hej! Jag var nyss på hamsterpaj.com o fick se en allvarlig tema där som handlar om att medlemmar på sajten har kränkt han o kallat han särbarn..... Tycker det är jävligt omogen (Sry för om ja svär) att nån gör sånt på det viset... Mateu heter han tror ja som har varit medlem här.... Jag blir fan arg när nån gör så mot nån som inte kan hjälpa det. jag har fan ADHD (Skiter i om nån kränker mig) Jag har fan kompisar o dom skiter i om ja har eller ej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Uh, menar du att vi har gjort något? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Ah, Mateu - den utvecklingsstörda lilla rullstolshitlern. Hälsa honom så gott! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anel93 Skrivet 26 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Uh, menar du att vi har gjort något? Kolla P-C så seru! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Det var ju skitlänge sen, get over it Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 This? http://www.hamsterpaj.net/diskussionsforum...barn/sida_1.php --- Byter namn på tråden och flyttar till allmänt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anel93 Skrivet 26 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 This? http://www.hamsterpaj.net/diskussionsforum...barn/sida_1.php --- Byter namn på tråden och flyttar till allmänt. aa Mateu heter han.... du ser ju va P-C skriver Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) Kolla P-C så seru! Sluta kasta skit på oss medlemmar som inte har något med det att göra, kanel. Inte roligt med en sådan sjukdom men det var faktiskt ett tag sedan det inträffade. Redigerad 26 februari, 2009 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) Han tog inte upp att det var han som hade förmågan att dra sig in i bråk ju. :[ Idag 14:15 Svar till Sleaze [Gå till post]: Jag har gjort en tema på Gtasajtens forum om det hära å ja vet vem det var Användaren heter P-C på gtasajtens forum!! Här haru länk till forumet o kolla! http://www.gtasajten.com/forum/l...47266.html <3 Redigerad 26 februari, 2009 av Gof Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anel93 Skrivet 26 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Sluta kasta skit på oss medlemmar som inte har något med det att göra, kanel. Inte roligt med en sådan sjukdom men det var faktiskt ett tag sedan det inträffade. ASSå KAN DU INTE SJÄLV SLUTA KRÄNKA MIG DÅ? ELR DU E JU EN JÄVLA MOBBARE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 ASSå KAN DU INTE SJÄLV SLUTA KRÄNKA MIG DÅ? ELR DU E JU EN JÄVLA MOBBARE Dude....! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) Alltså... Jag förstår verkligen inte hur folk kan ta internet så seriöst. coolt att du har adhd, vem fan bryr sig? hah, värsta icebreakern. "dude, jag har adhd!" Redigerad 26 februari, 2009 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 ASSå KAN DU INTE SJÄLV SLUTA KRÄNKA MIG DÅ? ELR DU E JU EN JÄVLA MOBBARE Exakt vart kränkte jag dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Detta är antingen en trolltråd eller bara ren failure. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) Han tog inte upp att det var han som hade förmågan att dra sig in i bråk ju. :[ Idag 14:15 Svar till Sleaze [Gå till post]: Jag har gjort en tema på Gtasajtens forum om det hära å ja vet vem det var Användaren heter P-C på gtasajtens forum!! Här haru länk till forumet o kolla! http://www.gtasajten.com/forum/l...47266.html <3 More love for P-C! More love! Kan vi förvänta oss en Hamsterpaj-raid snart? I say bring it! Era dåligt designade flashspel, särskrivningar och uråldriga filmklipp är ingen match för oss! In all fairness så läggde jag min rullstolskommentar innan jag läste tråden. Jag minns knappt Mateu, vi har haft många som skriver som muppar, gnällar över att de blir mobbade och till slut skyller på dyslexi och jag trodde att detta bara var ett fall i mängden. Redigerad 26 februari, 2009 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Hoppas denna inte blir låst, verkar bli en rolig tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 (redigerad) More love for P-C! More love! Kan vi förvänta oss en Hamsterpaj-raid snart? I say bring it! Era dåligt designade flashspel, särskrivningar och uråldriga filmklipp är ingen match för oss! In all fairness så läggde jag min rullstolskommentar innan jag läste tråden. Jag minns knappt Mateu, vi har haft många som skriver som muppar, gnällar över att de blir mobbade och till slut skyller på dyslexi och jag trodde att detta bara var ett fall i mängden. w00t Var en halvintressant text om just kränkthet, dagens stora folksjukdom, i häftet med material till nationella provet i Svenska B. Det är faktiskt sant att ordet överanvänds idag. Redigerad 26 februari, 2009 av Mathias Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Kan vi förvänta oss en Hamsterpaj-raid snart? I say bring it! Era dåligt designade flashspel, särskrivningar och uråldriga filmklipp är ingen match för oss! Vi bör akta oss, de kanske startar en massa sånadär temor för att klaragöra att de minsann inte är något omoget mobbningsforum till skillnad från GTAsajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 w00t Jag hoppades att ingen skulle märka det där. Don't make me look weak in the eyes of the enemy! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts