Vice. Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 För ett par dagar sedan dök detta upp på min dator. Jag får inte bort den och det stör mig nått så fruktansvärt. Någon som kan tipsa mig om hur man skall gå till väga för eliminera detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Köp office Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Köp office Varför det, jag har det redan... Varför kommer den dit över huvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Varför det, jag har det redan... Varför kommer den dit över huvud taget? Den kommer upp när man har tankat office (eller andra microsoft produkter(har samma problem), om du har köpt äkta och fått det ändå så får du ringa o snacka med Microsoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Den kommer upp när man har tankat office (eller andra microsoft produkter(har samma problem), om du har köpt äkta och fått det ändå så får du ringa o snacka med Microsoft Har du den stjärnan med? Jag har nått på G... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Så går det när man installerar Windows Genuine Advantage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Så går det när man installerar Windows Genuine Advantage. Har inte installerat nått nytt de senaste 5 månaderna. =/ Nåja. Lösning: Ta bort filen OGAAddin.dll som ligger i windows/system32/OGAAddin.dll Startat om dator kör på windows update och sedan omstart så startar excell utan att klaga... *Dessa kan tas bort med men det gjorde inte jag. OGACheckControll.dll OGAVerify Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Har inte installerat nått nytt de senaste 5 månaderna. =/ WGA kommer med en Live Update, därför man alltid ska kolla vad Live Update installerar. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 WGA kommer med en Live Update, därför man alltid ska kolla vad Live Update installerar. (: Skall lägga det på minnet. tack. =) Dock skall jag skylla ifrån mig och lägga skulden på tjejen som alltid klickar ja på allt utan att kolla vad det egentligen är... >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Jag fick denna WGA sak när ja skulle tanka en sak från microsofts hemsida. Dock har ja inte stött på nåt med detta. Är inte detta WGA nåt som microsoft har för att kolla om man har lagliga saker från deras produkter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 WGA installeras när man laddar ner vissa grejjer från microsoft hemsida, men den kommer inte att störa dig om din windows version and äkta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Skall lägga det på minnet. tack. =) Dock skall jag skylla ifrån mig och lägga skulden på tjejen som alltid klickar ja på allt utan att kolla vad det egentligen är... >_> Inte lönt - hon kommer bara skylla på att du inte friat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Jag hade den stjärnan där ett tag, sedan försvann den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Jag hade den stjärnan där ett tag, sedan försvann den igen. Skönt att veta vart den tog vägen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Jag hade den stjärnan där ett tag, sedan försvann den igen. Skönt att veta vart den tog vägen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Hade den också, böt då till 2007 (hade 2003 före ) och satt brandväggen på att fråga mig när något kontaktar internet, löst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts