Karatemorfar Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Tyckte inte frågan platsade i "Tråden om saker .." Finns det något sätt att ta reda på vart i ifrån ett nummer kommer från Kina? Jag har fått två samtal på mindre än fem minuter med landskod +86, men jag vågade inte svara för jag tänkte på dessa "bluffsamtal" som kostar mycket pengar. Har bara luskat ut att samtalen kommer från Kina, men numret ger ingen träff på google. Numren är: +86 531-89706487 Och +86 531-81211482 Någon som har någon aning vad det är, eller var man kan ta reda på var samtalen kommer ifrån mer exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Smart att inte ringa upp. Mitt tips är att kolla på nummerupplysningen utlandet. 118119 tror jag nummret är. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts