Gof Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) Tja. Kommer ut på internet när jag kör direkt till modemet, dock inte om jag köra via routern. Har försökt med flushdns, installera om drivrutiner för nätverkskortet och resetta routern. Tips på vad jag ska göra? Edit: Dlink DIR-635 Redigerad 25 februari, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Tja. Kommer ut på internet när jag kör direkt till modemet, dock inte om jag köra via routern. Har försökt med flushdns, installera om drivrutiner för nätverkskortet och resetta routern. Tips på vad jag ska göra? Edit: Dlink DIR-635 Vad är det för modem? Om modemet har en egen 'router' inbyggd så kan du inte koppla in en router till. Då måste du ändra på D-link routerns IP så att D-link routern har rätt inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts