Crusader Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Dante kicks ass in The Nine Circles of Hell. The Nine Circles of Hell teaser Go to Hell trailer Ärligt, tanken på Dante som en action hjälte, banka sk!ten av syndare i helvetet får mig att skratta. Det här kommer bli ett minnesvärt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Du slutar aldrig leta spel eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Han vill ju komma in i Forum galan som vi har han försöker väl bli årets trådskapare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Han vill ju komma in i Forum galan som vi har han försöker väl bli årets trådskapare Heheh, nej. Jag gillar bara att informera om spel/filmer jag finner intresanta. Jag kollar först om det redan finns en tråd men gör det inte det så har man ju lite val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Det är väl mitt heavy metal hjärta som talar nu, men seriöst, HELL YES! Ser skönt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Det är väl mitt heavy metal hjärta som talar nu, men seriöst, HELL YES! Ser skönt ut! Ja, jävlar vad Dante har med heavy metal att göra. Seriöst, jag FATTAR inte att de gör ett spel av den gudomliga komedien.. och inte ens ett äventyrsspel som det skulle kunna vara. God of War i kubik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Ja, jävlar vad Dante har med heavy metal att göra. Seriöst, jag FATTAR inte att de gör ett spel av den gudomliga komedien.. Det börjar märkas att EA har slut på egna idéer, så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Ja, jävlar vad Dante har med heavy metal att göra. Seriöst, jag FATTAR inte att de gör ett spel av den gudomliga komedien.. och inte ens ett äventyrsspel som det skulle kunna vara. God of War i kubik! Undrar då hur de andra spelen kommer bli. De ska nämligen göra spel baserade på de andra delarna av den gudomliga komedien också om det här blir en hit. Det börjar märkas att EA har slut på egna idéer, så att säga. Nja, snarare tvärt om. Att göra ett spel baserat på en av världens berömdaste diktsamlingarm är något väldigt unikt. EA har verkligen ordnat upp sig sedan de bytte chef. Om spelet dessutom kanske är mer troget boken än vad det verkar nu så kan det bli riktigt bra. Hitils har man ju inte fått se något riktigt konkret utan bara Dante's utseende (som verkligen inte stämmer med boken) och CGI-filmer. Det faktum att de använde delar av dikterna i en av trailerna ger iallafall hopp (om än så litet) om att det kanske bara är Dante som de ändrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Ja, jävlar vad Dante har med heavy metal att göra. Hihi, kanske inte Dante, men demonerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Undrar då hur de andra spelen kommer bli. De ska nämligen göra spel baserade på de andra delarna av den gudomliga komedien också om det här blir en hit. Nja, snarare tvärt om. Att göra ett spel baserat på en av världens berömdaste diktsamlingarm är något väldigt unikt. EA har verkligen ordnat upp sig sedan de bytte chef. Om spelet dessutom kanske är mer troget boken än vad det verkar nu så kan det bli riktigt bra. Hitils har man ju inte fått se något riktigt konkret utan bara Dante's utseende (som verkligen inte stämmer med boken) och CGI-filmer. Det faktum att de använde delar av dikterna i en av trailerna ger iallafall hopp (om än så litet) om att det kanske bara är Dante som de ändrat. Jag tvivlar på det. Dante slåss ju aldrig mot någon i Inferno, han går in i en skog, kommer till helvetet och beskriver det i några tusen verser, that's it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Jag tvivlar på det. Dante slåss ju aldrig mot någon i Inferno, han går in i en skog, kommer till helvetet och beskriver det i några tusen verser, that's it. Jo, de har ju tagit sig ordentliga friheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 (redigerad) Jag tvivlar på det. Dante slåss ju aldrig mot någon i Inferno, han går in i en skog, kommer till helvetet och beskriver det i några tusen verser, that's it. Låter som ett toppenspel. First level: The Forest. Objective: Find Hell. Lätt som en plätt. Inga djur/demoner som attackerar här inte. Level complete. Second level: Hell. Objective: Write some poems. Då gillar jag nog hack n slash konceptet mer. Redigerad 3 mars, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Låter som ett toppenspel. First level: The Forest. Objective: Find Hell. Lätt som en plätt. Inga djur/demoner som attackerar här inte. Level complete. Second level: Hell. Objective: Write some poems. Då gillar jag nog hack n slash konceptet mer. Min poäng var att det var en hemsk idé att göra ett spel av boken från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Min poäng var att det var en hemsk idé att göra ett spel av boken från början. Nåja, det kanske du har rätt i. Men nu får vi hoppas på att de gör ett bra jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jag håller med. Det är bara att hoppas att de gör ett bra jobb. Kan ju vara så att trots alla gigantiska frioheter så håller de sig ändå någolunda trogen boken. De kan iallafall göra spel för Dead Space gjorde de ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 E3 trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts