Xazzi Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) Well. Det här hände plötsligt, från ingenstans. Jag har alltid brukat bli autoinloggad på Gtasajten/Youtube när jag browsat runt och aldrig behövt trycka på logga in. Men nu plötsligt så måste jag logga in. Provat med att "spara lösenordet för denna webbplats", visst - Det funkar! Men jag behöver fortfarande trycka på Logga In, vilket blir tråkigt i längden, då jag alltid hitils har blivit auto-inloggad. Vad kan jag göra för att åtgärda allt till det normala? Redigerad 24 februari, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Testa att rensa cookies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Rensat cookies och allt man kan rensa med FF. Ajau, får ha det såhär tills det på något sätt fixar sig själv ;-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) Vad jag minns blir det så om man går in på sidan utan att använda www; det kan du prova att ändra på om du gör så nu. Det kan ha ändrats nu, men det var så förut. Redigerad 24 februari, 2009 av Cinekadens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts