ZcruweN Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Hej! Problem, problem, problem. Jag avinstallerade nyss steam för att göra en ominstallation av det. Steam låg i min spel mapp som låg på D och nu när jag ska installera steam igen visar det sig tydligen att hela spel mappen har försvunnit och hur det har gått till har jag inte den blekaste om! Är det nån som vet hur man kan få tillbaka den på något sätt? Går det att göra en återställning eller liknande för att få tillbaka den utan att behöva installera om massvis med spel. (Då jag inte orkar börja om på Fallout 3 igen och hade nästan precis klarat av det samma gäller för Guild Wars då jag inte orkar dra ner hela data filen igen) Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Fallout 3 behöver du visserligen inte oroa dig om då sparfilerna ligger i Mina Dokument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Efter mycket om och men så beslutade jag att ominstallera allting igen. Det visar sig att steam är boven i dramat för mig, när jag avinstallerar det så försvinner hela mappen som själva steam ligger i :S! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts