Mathias Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 jag vill hylla mig själv! Skulle faktiskt skriva precis samma sak. Känner att jag är värd det, och det är en underbar känsla. Nästan värd en hyllning bara för att jag hyllar mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Jag vill hylla de jävla stolpskotten som faktiskt ger ut sina kontrollkoder/lösenord till sina bankkontot när någon ringer mitt i natten. Det får mig att le Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Vill hylla Eddie Izzard för att han bara är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Frihet för en kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Vill hylla Eddie Izzard för att han bara är bäst. Did I leave the gas on? No, no - I'm a fucking squirrel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Jag vill hylla mig själv för att jag lyckades sätta en liten ollie för första gången på min brors skateboard idag. Med ungefär 5 minuter träning gick det fina firren att få upp brädan lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Jag vill hylla min vän johan, han är som en bror för mig och vi gör verkligen allt tillsammams! hihihihihihih. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Jag vill hylla min klass för den underbara dagen jag haft idag. Vi spelade paintball i fyra timmar och hade det riktigt roligt. Nästan lite synd att man tar studenten och klassen splittras. Bilder kanske kommer upp i BPDS-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Hyllar mig själv. Var i affären precis och köpte 2 burkar cola. När jag skulle ta upp pengar så la jag en i fickan och glömde bort den helt. När jag kom hem kom jag på den och gick tillbaka till affären för att betala för den. Dagens 'good deed' är gjord. Yes! ;-D -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Jag vill hylla Henrik Schyffert! Såg hans "The 90's" igår på TV. Tror inte jag har skrattat så mycket åt en och samma person någonsin! "Där åker de inte bil, där seglar de till jobbet" "Åh titta så hyfsat han har det" :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Vill hylla killarna från flashback som trollar på facebook, så jävla sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Jag har varit borta hela dagen, typ segtänkt och luddig, som om jag är lite smått påverkad eller möjligtvis väldigt trött. Detta har iaf lett till några lustiga missförstånd men inte minst flera skratt och fniss. Jag sitter och fnissar bara åt att pappret till muffinsen jag nyss åt ser ut som en orkidee. Det är sant, jag lovar, min syster kom nyss in och intygade det och så även min far, men är det ändå något att skratta åt? Nåväl, roligt är det iaf och jag är glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Vill verkligen hylla min kompis sandra, vi har alltid så sjukt roligt <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Max's nya lyxshake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Max's nya lyxshake! På tal om Max så måste en kille som jag som älskar ost hylla Ultimate Cheese. God damn vad den är god, men det är 3 månader sedan jag käkade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 På tal om Max så måste en kille som jag som älskar ost hylla Ultimate Cheese. God damn vad den är god +1 +1 +1 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 På tal om Max så måste en kille som jag som älskar ost hylla Ultimate Cheese. God damn vad den är god, men det är 3 månader sedan jag käkade den. Jag blev besviken när jag smakade den. Den var ju så... plain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Speaking of Max så är Chili Bonanza alldeles gudomlig! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 +1 +1 +1 +1 Glömde även att nämna den smälta varma cheddar cheese-dippen. Ingen jävla McDonald/BK skit här inte. Fyfan vad den är god. Jag blev besviken när jag smakade den. Den var ju så... plain. Den smakar ju bara ost, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Vill hylla mitt matkort! Gratis mat varje dag på diverse restauranger/gatukök/skolmatsalen. Maten är nog det som motiverar en mest att gå upp på morgonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts