Gof Skrivet 12 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2013 Haha, skrällen, den kan ni gott få. göm barnen albornozzz!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2013 (redigerad) http://www.gtasajten...on-store-50855/ Hej hej. .... Missade alla det här, eller är det jag som minns fel? Är detta gurfi som hade Tony Montana som avatar? Kul att han tittar in isåfall, såhär sex år senare. Redigerad 13 maj, 2013 av Tweak 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 http://www.gtasajten...on-store-50855/ Missade alla det här Ptja, dessvärre skrev han i San Andreas-forumet. Tror inte så otroligt många medlemmar hänger där frekvent längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2013 Ptja, dessvärre skrev han i San Andreas-forumet. Tror inte så otroligt många medlemmar hänger där frekvent längre. Nej, förstås. Kul, ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2013 http://www.gtasajten...on-store-50855/ Missade alla det här, eller är det jag som minns fel? Är detta gurfi som hade Tony Montana som avatar? Kul att han tittar in isåfall, såhär sex år senare. Kanske att jag hade tony montana som avtar, har ett svagt minne av det... Vet att jag iaf hade pokermarker staplade på varandra och en bild på ett roulettehjul som signatur. Roligt att du uppmärksammade mitt besök! Kul att många gamla medlemmar fortfarande hänger kvar och bildat en mysig och "intim" gemenskap som fortfarande håller i sig efter alla dessa år. Det är rktigt kul också att läsa sina gamla inlägg och se hur mycket man har förändrats sen dess. 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2013 Drar en ren copypaste från min facebook: Egoboosten man får när man sitter och pratar och skrattar med kunderna under färden och när de kliver ur säger "Lätt skönaste och bästa taxichauffören vi åkt med!". Allt bara för att man är sig själv, love it! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2013 Sitter på en brygga och dricker öl i 30+. Nuff said. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2013 Roamingavgifter försvinner i EU nästa år: http://www.telegraph.co.uk/finance/newsbysector/mediatechnologyandtelecoms/telecoms/10119159/EU-to-end-mobile-roaming-charges-next-year.html 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2013 Roamingavgifter försvinner i EU nästa år: http://www.telegraph...-next-year.html Helt jävla awesome. Riktigt skönt för mig eftersom jag arbetar i Danmark men dumt nog inte har skaffat Tre. Så fort jag korsar gränsen är det bara att slå av 3G... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2013 (redigerad) Roamingavgifter försvinner i EU nästa år: http://www.telegraph.co.uk/finance/newsbysector/mediatechnologyandtelecoms/telecoms/10119159/EU-to-end-mobile-roaming-charges-next-year.html Sååååå..... fritt fram att ringa och surfa??? Redigerad 16 juni, 2013 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2013 Sååååå..... fritt fram att ringa ochbsurfa??? Om jag förstått det hela rätt så: Ja. Tänker att detta kommer öppna upp för möjligheten att köpa billigare abonnemang/kontantkort i ett annat land. Åtminstone till sin iPad/dator (man vill kanske inte ha ett estniskt telefonnummer till sin mobil, men till surfplattan kvittar det ju). Får se om de begränsar det på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2013 Skrivet på Facebook av en vän: Efter att ha varit hemma nu i 6 månader så har jag nu insett att det är lite farligt för mig att vara hemma då jag lätt blir lite tråkig och lat (dvs en person som jag inte vill vara). Så imorgon klockan 6 åker jag ensam med en enkel biljett till Australien på jakten efter min bästa version. Har inga direkta planer, (förutom vart jag ska sova de första nätterna) och knappt några pengar. Men jag tro att allting kommer lösa sig! För livet är ett äventyr och det är dax för mig att börja uppleva det. Vill hylla honom! Bara sticka iväg sådär och se framåt i livet! Inte alla som klarar det. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 Skrivet på Facebook av en vän: Efter att ha varit hemma nu i 6 månader så har jag nu insett att det är lite farligt för mig att vara hemma då jag lätt blir lite tråkig och lat (dvs en person som jag inte vill vara). Så imorgon klockan 6 åker jag ensam med en enkel biljett till Australien på jakten efter min bästa version. Har inga direkta planer, (förutom vart jag ska sova de första nätterna) och knappt några pengar. Men jag tro att allting kommer lösa sig! För livet är ett äventyr och det är dax för mig att börja uppleva det. Vill hylla honom! Bara sticka iväg sådär och se framåt i livet! Inte alla som klarar det. Håll oss uppdaterade, är nyfiken på hur det går för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2013 Håll oss uppdaterade, är nyfiken på hur det går för honom. Will do! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Jag hyllar min mamma och pappa! Här är jag sedan länge utflugen och bortom deras förpliktelser att försörja, och ändå kommer de förbehållslöst och hjälper till när jag flyttar och de säger dessutom att det bara är kul att komma. De lägger alltså en hel helg, kör 45 mil med sin bil fullastad med alltifrån säng, köksbord, städprylar och mat till mig, för att spendera lördagen på IKEA (med mera) och dessutom bjuda på över hälften av nyinköpen. De planerar, monterar, fixar, lagar, städar, köper, ordnar... saker som hade tagit mig ett halvår att göra själv. Så ja, en rejäl hyllning vill jag ska gå ut till dem. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2013 Mig själv, jag är ett geni. Vi ska se en dokumentärfilm på seminariet mellan 10 och 12 imorgon. Mellan 13 och 15 ska vi diskutera den. Köpte den på viaplay (på riktigt ) och såg den ikväll. Sovmorgon! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2013 Såg ett stjärnfall när jag var ute på en cigg nyss. Jag gillar stjärnfall. De gör mig glad av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2013 Will do! Det har gått drygt 3 månader nu, hur har det gått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2013 (redigerad) Det har gått drygt 3 månader nu, hur har det gått? Senaste "stora" statusuppdateringen lät såhär: Har nu investerat mina sista pengar i ett komplet sett for en gatumusikant. Notan slutade pa ungefar 11000, trots 35 % rabatt pa allt. Kandes lite tungt att ge over mitt kort da det var sa gott som alla mina pengar XD, men det mer jag spelar desto gladare jag blir efter mitt beslut. Sa nu ar det bara ut och borja spela pa gatan och hoppas pa mycket dricks, och om det inte gar far jag helt enkelt leva billigt och forsoka njuta av de sma stunderna i livet. 10 dagar efter det inlägget skrev en vän på hans tidslinje och frågade hur det är, och fick till svar att "Det är riktigt bra ". Så det verkar fungera! Edit: Han hamnade på en ekologisk farm ett tag också och hjälpte till med diverse gårdssysslor. Redigerad 25 november, 2013 av RavenE 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2013 Jag vill hylla kaffet. Kaffe är så förbaskat gott. Rätt roligt ord också. Kaffe, kaffe, kaffe, kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts