SilentViper Skrivet 22 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2013 Vill hylla mig själv att jag gjorde iallafall rätt för mig. Märkte av min ungdomsgaranti att jag fick för mycket än vad jag skulle ha i och med jag har jobbat 11 dagar så åkte jag ner till försäkringskassan och talade om felet istället för att behålla de extra pengarna de satte in på mitt konto. Så nu är allt frid och fröjd och gick därifrån med gott samvete att jag gjorde rätt för mig istället för att ta onödiga risker. Så dem tackade att jag var uppmärksam och ska skicka hem ett inbetalningskort kändes ändå lite surt att man har lite mindre nu tills lönen kommer. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2013 (redigerad) Det tog 22 år, men nyss rensade jag vattenlåset under handfatet helt själv för första gången. B) Redigerad 12 februari, 2013 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2013 Satte igång Bredbandskollen för att se hur mycket bredbands-tv:n påverkar uppkopplingen. Tydligen blir den 160 Mbit/s snabbare. (100/10 Mbit/s fiber) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2013 Fan va jag önskar att jag hade fungerande fiber i lägenheten. Dom har dragit in något från Tele2 nu som inte är inkopplat än. tyvärr sitter jag på ett abbonemang ifrån Telia vilket inte lär kunna ändras. Men när man ser såna hastigheter blir man ju alldeles våt i byxorna ju. Minns min tid mitt i Linköping med BBB när man hämtade filmer på 10 sek max. Härligt. Jag skulle med dessa ord vilja hylla utbyggnaden utav fiber runt om i vårat land. Plus den nya Zlatan som verkar spela LAGsport helt plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2013 Jag vill hylla bacon. Bacon är det bästa man kan äta. Att göra mat med bacon är en riktig fröjd eftersom det endast är din fantasi som sätter gränserna för vad du vill uppnå med maträtten. Det går att forma, hackas, överladda, ja vad som helst utan att det gudomliga avtas. Bacon, vår välsignade föda. I och med att bacon är den högsta smakupplevelsen en människa kan uppleva så har tyvärr väldigt många människoliknande varelser valt att förbjuda den och kalla den smutsig. Detta på grund av att de till skillnad från människor inte kan ta del av det fina i vår värld, och världen bortom. Det är därför extra viktigt att verkligen lyfta fram bacon när tillfälle ges, eftersom denna gåva är få förunnad i vår värld. Bacon, det är vår världs uppbärande kraft. Äter du bacon, är kraften också inom dig. Jag vill hylla bacon. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2013 Jag vill hylla bacon. Bacon är det bästa man kan äta. Att göra mat med bacon är en riktig fröjd eftersom det endast är din fantasi som sätter gränserna för vad du vill uppnå med maträtten. Det går att forma, hackas, överladda, ja vad som helst utan att det gudomliga avtas. Bacon, vår välsignade föda. I och med att bacon är den högsta smakupplevelsen en människa kan uppleva så har tyvärr väldigt många människoliknande varelser valt att förbjuda den och kalla den smutsig. Detta på grund av att de till skillnad från människor inte kan ta del av det fina i vår värld, och världen bortom. Det är därför extra viktigt att verkligen lyfta fram bacon när tillfälle ges, eftersom denna gåva är få förunnad i vår värld. Bacon, det är vår världs uppbärande kraft. Äter du bacon, är kraften också inom dig. Jag vill hylla bacon. Håller med till 100%!! Var tvungen att kasta ut en baconhatare från min fest en gång. Jävla stolle 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2013 (redigerad) Instämmer! Kastar dock inte ut baconhatare, släpper aldrig in dem.... Redigerad 14 februari, 2013 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2013 Far min. Jag ringde hem för att kolla läget, småsnackar ett tag, jag nämner att jag håller på att betala räkningar, han säger i förbifarten "ja, jag satte över 500 spänn till dig igår", jag tackar så hjärtligt, "jo, jag tänkte göra det då och då när jag har pengar över". 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2013 Jag vill hylla att i och med flytten så gick jag från ~ 16/2 till det här: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2013 Jag vill hylla att i och med flytten så gick jag från ~ 16/2 till det här: Ah, minns vilken chock det var för mig när jag gick från 2/0,5 till de hastigheterna! Tyckte visserligen en gång i tiden att 2/0,5 var jävligt snabbt också eftersom jag hade gått hela högstadiet med 56k-modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2013 Pressbyrån körde halva priset på glass idag. Mumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2013 Pressbyrån körde halva priset på glass idag. Mumma! Vaf..! Inte ett enda sms fick jag om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2013 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2013 Vill hylla forumet och dess medlemmar för den första seriösa debatten på mycket länge. Bra skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2013 Vill hylla forumet och dess medlemmar för den första seriösa debatten på mycket länge. Bra skit! Kul att läsa, synd bara att det är ett sådant "alla-mot-en"-ämne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2013 Kul att läsa, synd bara att det är ett sådant "alla-mot-en"-ämne... Tja, det är väl så opinionen ser ut i just den här frågan. Vad ska man göra? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2013 Sol och värme! Har haft en ledig dag, suttit i solen och bolmat vattenpipa så det står härliga till! Vad finns det liksom att klaga på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2013 Good guy Youtube som kommer ihåg vart jag slutade kolla på ett avsnitt av en tvserie på mobilen, när jag drar igång det senare på datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2013 DJURGÅRN VANN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2013 DJURGÅRN VANN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!1 Haha, skrällen, den kan ni gott få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts