P-C Skrivet 24 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2012 Känns verkligen som sommar. - Känns grymt på jobbet - Balkonghäng - Öl, vin och grillkvällar - Weed och tv-spel - Har knappt använt kollektivtrafiken på en månad sen jag fixade cykel - 25k på kontot 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2012 Så dåligt att det blir bra. (w00t) OPPA GANGNAM STYLE! (w00t) 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2012 http://www.youtube.c...h?v=9bZkp7q19f0 Så dåligt att det blir bra. (w00t) OPPA GANGNAM STYLE! (w00t) Nu är du elak. Vad gör den videon/låten så mycket sämre än låt säga LMFAO - Sexy and I know it? Bara för vi inte kan koreanska låter det cheesey, men jag tycker dom två låtarna är lika i att dom ska vara lama och hippa på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2012 Gangnam Style har ju en mycket roligare video att titta på. Det går knappt att jämföra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2012 Måste hylla mig själv. Jag har äntligen "hittat mig själv" och lyckats tagit mig ut ur mitt antisociala liv och börjar vara ute betydligt mer och umgås med folk som jag både känner och inte känner! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2012 Sjukt att det är många kvar på den här sidan sen flera år, en hyllning till er! 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2012 Detta är fan mäktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 4 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2012 Detta är fan mäktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2012 Jag vill hylla Daim-glassen med päronsmak. Är det något som kännetecknar sommaren 2012 för mig så är det den. Köpt en i stort sett varje dag på väg hem från jobbet... och även ofta på lediga dagar. Tyvärr är det en typisk glass som bara brukar finnas i någon säsong, men trevligt så länge det varar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2012 Vill hylla Hitler för att han dödade judar. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2012 Vill hylla Hitler för att han dödade judar. hehe 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2012 (redigerad) Har sedan jag började köra taxi fört lite statistik på hur många timmar jag jobbat och hur mycket jag kör in varje pass. Ser redan nu efter 3 månader att jag börjat komma in i jobbet, eftersom att jag kör in mer pengar på färre timmar! Redigerad 28 augusti, 2012 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2012 Jag vill hylla kallduschar. Nästan aldrig tagit en, sedan fick jag för mig att pröva. Vred ner värmen i slutet av duschen. Kroppen kickstartade. Riktigt skönt! Min hud har förbättrats också, även fast jag inte vet om det har med kallduscharna att göra. Är helt beroende nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2012 (redigerad) Cigarettfri sen i fredags och snusfri sen i söndags. Har rökt weed vid några tillfällen, men inget för att komma åt tobaken som det var blandat med direkt! Känner mig duktig även fast det inte lär hålla för evigt. Fast jag fuskar med nikotintuggummi, är dock inget jag tänkt hålla på med länge! Redigerad 5 september, 2012 av Merkky 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2012 Jag vill hylla Facebook! Blev medlem i en "bostadsförmedlingsgrupp" igår kväll, och jag har redan två lägenheter att välja mellan för byte! Det går bra nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2012 36h utan cigaretter mest tack för att jag mest har suttit inne och jobbat på skoluppgifter. Klarar jag att ta en öl/kaffe ute? Knappast. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2012 (redigerad) Amerikaner! Har träffat på samma amerikan inne på jobbet två gånger nu, en herre som gissningsvis är 55-60 år gammal. Tror inte att han är köpare på någon av mina bilar men god damn vilken mysig kille. Vi har hittils pratat om hans båda bilar, vad för biltyp hans fru gillar och varför han skulle vilja ha en SUV. Idag stötte jag på honom på parkeringen och vi talade om varför dom inte kunde köpa en SUV och ungefär vad hans bil skulle vara värd. Han hade inte tid med en värdering men han skulle återkomma. Jag sa att jag sitter på plan två i byggnaden, varpå han svarar med ett smajl; "Yeah I know where to find you, used car guys". Älskar amerikaner, världens underbaraste människor! Redigerad 13 september, 2012 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2012 Spotify Radio! Jag har hela tiden trott att radion bara gick att använda den baserat på hela genrer, vilket enligt mig är värdelöst eftersom man förmodligen inte ens gillar hälften av vad som spelas då. Men radion går ju att använda på sina egna spellistor! Jag antar att den gör en blandning av andra låtar från artisterna i spellistan samt relaterade artister. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2012 Spotify Radio! Jag har hela tiden trott att radion bara gick att använda den baserat på hela genrer, vilket enligt mig är värdelöst eftersom man förmodligen inte ens gillar hälften av vad som spelas då. Men radion går ju att använda på sina egna spellistor! Jag antar att den gör en blandning av andra låtar från artisterna i spellistan samt relaterade artister. Ah, det måste vara en (relativt) ny uppdatering, för senast jag använde radion så gick det bara att välja genre och årtal. Det var lite tråkigt att när man valde Reggae från 00-talet och framåt så spelades Rihanna varannan låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2012 Playlist radio har funnits hyfsat längre tror jag. Artist radio finns också. Bra grejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts