felshoe Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Pappa hörde precis på nyheterna att Studiebidraget kommer att höjas med 400 kr tills i höst. Praise the Lord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Pappa hörde precis på nyheterna att Studiebidraget kommer att höjas med 400 kr tills i höst. Praise the Lord Men vafa... Lagom tills jag tar studenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Är det studiebidrag för gymnasie- eller högskolestuderande som höjs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Men vafa... Lagom tills jag tar studenten. Precis vad jag tänkte också. Jävla svinigt av dem tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Är det studiebidrag för gymnasie- eller högskolestuderande som höjs? Hoppas på högskolestuderande. Precis vad jag tänkte också. Jävla svinigt av dem tbh. Well, någon årgång måste ju ta den smällen i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Hoppas på högskolestuderande. Well, någon årgång måste ju ta den smällen i vilket fall. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2262...=rubrik_1496430 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Coolt, jag har varit bannad. Creed till mig själv ! Och en hyllning till FerkurZ med din svarta humor och underbara (kläd)stil. Du är min förebild Oj, detta hade jag missat TACK, så sjukt mycket! Du är nog den enda jag inte känner irl som kan säga något sådant, och jag tar till mig det såpass som jag gör. Jag måste säga att jag avundas din livstil och stil! heil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Oj, detta hade jag missat TACK, så sjukt mycket! Du är nog den enda jag inte känner irl som kan säga något sådant, och jag tar till mig det såpass som jag gör. Jag måste säga att jag avundas din livstil och stil! heil Love ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Love ! bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 bög Varje dag, varje sekund ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Solen, solsken, värme, Sjukt härlig dag idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Att se någon fickparkera och i lugn och ro kunna bevaka och tänka "Nej, nej, nej, nej, nej!". Hände senaste i morse, jag kollade ut genom fönstret och blev fast där i några minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Måste bara hylla filmen Klass som kicken visa mig. Jag skakade i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Måste bara hylla filmen Klass som kicken visa mig. Jag skakade i slutet. Kul att du gillade den! Vill heller inte gå till överdrift när jag ännu en gång skriver om den, för så många här har redan sett den och skrivit om den, men exakt alla har gillat den otroligt mycket. Det är en bra film som är värd att se! Jag vill hylla tellus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 (redigerad) Jag vill hylla tellus! Why? Please tell us. Redigerad 4 april, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Why? Please tell us. Hahaha! Jag utgår ifrån att ditt inlägg endast var med syfte att göra en ordvits. Om det inte var det så skulle jag vilja säga att tellus är en fantastisk planet att bo på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Jag vill hylla Thomas på Klövsjö fjäll. Jobb i helgen, ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Jag vill hylla dessa senaste dagarna, Så sjukt fina dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Jag vill hylla Thomas på Klövsjö fjäll. Jobb i helgen, ftw. Åh, sweet! Som/med vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Åh, sweet! Som/med vad? Cirkusartist. Näääää. Städare. Städa lägenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts