Siana Skrivet 23 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2012 Även om releasen inte är långt borta är jag ändå grymt avundsjuk. Hade du inte möjlighet att spela eller? Det var ju open beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2012 Jag vann min första auktion i helgen. Eller vänta. jag vill hylla hela min helg! Först o främst så tror jag att jag börjar förstå tjejen jag gillar. Sen spelades det fotbollscup i lördags där jag var överlägset meste målgörare både i laget och förmodligen i Cupen. Under lördagen vann jag som sagt en auktion gällande en 24" LED skärm för 800 spänn. Det som var toppen med den var HDMI vilket betyder att jag kan koppla in mitt PS3 när jag ändå är iväg och anordnar lan KUL! Och igår var jag trots enorm träningsvärk faktiskt ute och sprang ett varv i spåret av ren vilja! Kände mig oerhört stolt efter det. Så nu längtar jag bara efter att skärmen ska komma hem till mig TOPPEN HELG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2012 Vill bara hylla hylla låten Better of alone med Alice Deejay hörde den på krogen en nyare remix men fan vilka härliga minnen den väckte upp! NOSLAGI! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2012 (redigerad) Inte för att jag brukar visa min fula nuna på nätet med webcam, men Kjell & Company sålde en för 33 spänn idag. Har nog aldrig köpt en så billig webbkamera tidigare, trodde rean var något slags tekniskt fel men icke. Även killen i kassan blev förvånad när han scannade in den och såg priset. http://www.kjell.com...uery=webbkamera Edit: Ser ut som jag fick den sista/enda. Scoore. Redigerad 12 maj, 2012 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2012 Inte för att jag brukar visa min fula nuna på nätet med webcam, men Kjell & Company sålde en för 33 spänn idag. Har nog aldrig köpt en så billig webbkamera tidigare, trodde rean var något slags tekniskt fel men icke. Även killen i kassan blev förvånad när han scannade in den och såg priset. http://www.kjell.com...uery=webbkamera Edit: Ser ut som jag fick den sista/enda. Scoore. Jag och Kebab pratade om det härom dagen. Vad fan gör man med en webbkamera egentligen? Jag ser ingen anledning till att ha en. Eller som jag sa: "Jag brukar inte hänga på free6.com-chatten." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 12 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2012 Jag och Kebab pratade om det härom dagen. Vad fan gör man med en webbkamera egentligen? Jag ser ingen anledning till att ha en. Eller som jag sa: "Jag brukar inte hänga på free6.com-chatten." Skype, t.ex. Även om jag själv föredrar den textbaserade chatten där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2012 Skype, t.ex. Även om jag själv föredrar den textbaserade chatten där. Kan man cam:a där? Jag visste bara att det fanns chatt och röstsamtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2012 Kan man cam:a där? Jag visste bara att det fanns chatt och röstsamtal. Yes, det kan man. Satt och småpratade med mitt ex idag och slog på den. In b4 whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2012 Yes, det kan man. Satt och småpratade med mitt ex idag och slog på den. In b4 whatever whatever 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2012 Yes, det kan man. Satt och småpratade med mitt ex idag och slog på den. In b4 whatever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2012 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 (redigerad) Jag vill hylla den fina värmen som slog mig i ansiktet när jag gick ut idag. Att lite lugnt och sansat göra sig redo för en utekväll med dörren på vidgavel och bara känna sköna vindpustar är guld. Redigerad 19 maj, 2012 av Eudoros 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 Jag vill hylla mig själv för att jag slår alla mina vänner i poker! Inte för att vi spelar om pengar, men whatever! Faktum kvarstår: Ni kan kalla mig Renard Laak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 20 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2012 Jag måste verkligen hylla den smakorgasm som blev följden av ett utsökt mellanmål jag avnjöt tidigare idag. Var på en mässa och inhandlade rykande färskt mjukt tunnbröd, en stor bit Vindeln-rökt skinka samt en burk honung smaksatt med choklad och apelsinlikör. Jag värmde en kopp mjölk och rörde ner en sked honung i den, bredde mig en stor smörgås av tunnbröd, smör och skinka. Brödet var sådär jävla härligt färskt segt och fortfarande aningen varmt och smöret med skinkan på gjorde mig helt galen och att skölja ner det med honungsmjölken...FUCK!!!! HELVETE VAD GOTT!!! Kan fan inte somna, sitter vaken och vill äta frukost. Men jag ska klara mig till morgonen, här ska ingenting spoilas i onödan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Visste inte vilken tråd jag skulle ta det i riktigt, men hyllar att jag nu är reggad på min första film på IMDb och har således min egen sida! Förhoppningsvis ska den bli lite fetare i framtiden... Känner inte för att länka till den då jag på senaste har rensat upp mitt riktiga namn på GTAsajten (är inte paranoid men vill inte dyka upp som en massa GTAsajten-länkar om t e x en framtida arbetsgivare googlar mig). Men ni som vet mitt riktiga namn kan ju bara söka vetja 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Visste inte vilken tråd jag skulle ta det i riktigt, men hyllar att jag nu är reggad på min första film på IMDb och har således min egen sida! Förhoppningsvis ska den bli lite fetare i framtiden... Känner inte för att länka till den då jag på senaste har rensat upp mitt riktiga namn på GTAsajten (är inte paranoid men vill inte dyka upp som en massa GTAsajten-länkar om t e x en framtida arbetsgivare googlar mig). Men ni som vet mitt riktiga namn kan ju bara söka vetja Buuuuuu! Ingen bild och ingen rolig trivia. Buuuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 (redigerad) Buuuuuu! Ingen bild och ingen rolig trivia. Buuuuu Får lägga till sådant allt eftersom när den blir fet helt enkelt. Redigerad 21 maj, 2012 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Visste inte vilken tråd jag skulle ta det i riktigt, men hyllar att jag nu är reggad på min första film på IMDb och har således min egen sida! Förhoppningsvis ska den bli lite fetare i framtiden... Känner inte för att länka till den då jag på senaste har rensat upp mitt riktiga namn på GTAsajten (är inte paranoid men vill inte dyka upp som en massa GTAsajten-länkar om t e x en framtida arbetsgivare googlar mig). Men ni som vet mitt riktiga namn kan ju bara söka vetja Varför suktas du? Nu vill vi ju se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Varför suktas du? Nu vill vi ju se Det är inte så mycket att se ändå, mitt namn och en enda titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Det är inte så mycket att se ändå, mitt namn och en enda titel. Nu ja! Men om tio år kan du ju vara nya Ingmar Bergman! Då är det kul att ha varit med från start ya know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts