Tweak Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 Klassiskt. Men så ska de tas. Är du säker på att han inte kryddar sanningen? För jävligt förresten, fenomenet. Yes, han berättar snarare om hur jävla rädd han blivit. Väldigt ödmjuk kille som knappast förhäver sig. Kompisarna som suttit bredvid och med-berättat historian kan dock ha kryddat en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2012 https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/394784_316866508358583_127295683982334_984264_823572433_n.jpg 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2012 https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/394784_316866508358583_127295683982334_984264_823572433_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Troxie Skrivet 3 februari, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2012 (redigerad) På webbhandeln där jag jobbar får vi ganska ofta returer från vresa kunder vart TV har gått sönder utav olika anledningar. Vissa kunder tänker att om TVn redan är trasig spelar det ingen roll hur dom skickar tillbaka den så dom lindar in den i lite bubbelplast och slabbar på en fraktsedel och dänger iväg den med posten. Antingen så fick jag äran att serva en riktig händig gentleman eller helt enkel någon som inte hade något bättre för sig. Kund har snickrat ihop en motherfucking låda till TVn. Milimeterprecision, isolerad med frigolit samt SLIPAT hela lådan. Len som en babyrumpa. Redigerad 3 februari, 2012 av Troxie 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2012 På webbhandeln där jag jobbar får vi ganska ofta returer från vresa kunder vart TV har gått sönder utav olika anledningar. Vissa kunder tänker att om TVn redan är trasig spelar det ingen roll hur dom skickar tillbaka den så dom lindar in den i lite bubbelplast och slabbar på en fraktsedel och dänger iväg den med posten. Antingen så fick jag äran att serva en riktig händig gentleman eller helt enkel någon som inte hade något bättre för sig. Kund har snickrat ihop en motherfucking låda till TVn. Milimeterprecision, isolerad med frigolit samt SLIPAT hela lådan. Len som en babyrumpa. Låter inte som en hyllning, snarare ett klagomål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2012 Låter inte som en hyllning, snarare ett klagomål. nej det var hygglo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2012 Låter inte som en hyllning, snarare ett klagomål. Blandade känslor faktiskt. Sådär kul att öppna lådan utan att ha sönder den, en miljard skruvar yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2012 Åker ju runt i min Amazon som inte har radio, men för två helger sedan när jag jobbade fick jag köra vår demobil över helgen som hade grym stereo! Eftersom vi inte har några vettiga radiostationer häromkring så slutade det med att jag satt och lyssnade på Radio 107.5 två dagar i sträck och nu är jag helt såld på den här dance/house genren! Lovin this stuff! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Känslan man får i kroppen när man får en oväntad sovmorgon! Nu är bara frågan om jag ska sitta uppe sent som fasen och spela spel, eller om jag ska lägga sig skapligt och ta en slappmorgon imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Känslan man får i kroppen när man får en oväntad sovmorgon! Nu är bara frågan om jag ska sitta uppe sent som fasen och spela spel, eller om jag ska lägga sig skapligt och ta en slappmorgon imorgon. Du ska givetvis stanna uppe och se Oscarsgalan som hederligt och förnuftigt folk (läs: som jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Du ska givetvis stanna uppe och se Oscarsgalan som hederligt och förnuftigt folk (läs: som jag). Ja fast, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Jag vill hylla mig själv som gått ner 10 kg på två månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Jag vill hylla mig själv som gått ner 10 kg på två månader. Damn! Låter extremt, hur gick du tillväga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Jag vill hylla mig själv som gått ner 10 kg på två månader. Damn! Låter extremt, hur gick du tillväga? Jag lyckades med samma sak. Genom att vara deprimerad och knappt röra mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Damn! Låter extremt, hur gick du tillväga? Äter varken godis och sånt eller skräpmat längre. Dricker ingen läsk. Äter normalt men mer sallad. Springer Söndag-Torsdag. Vilar fredag, Går promenad Lördag. Typ så 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2012 (redigerad) Varit snuvig och så tät i näsan att jag mer eller mindre andats genom munnen de senaste dagarna. Prövade nässpray för första gången och jag vill nu hylla den hårt som fan. Jag kan andas igen! Redigerad 9 mars, 2012 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2012 Varit snuvig och så tät i näsan att jag mer eller mindre andats genom munnen de senaste dagarna. Prövade nässpray för första gången och jag vill nu hylla den hårt som fan. Jag kan andas igen! Jag har kört med nässpray sedan barnsben. Finns inget bättre när man är förkyld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2012 Fan Så Gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2012 Idag vill jag hylla BELGIENS insatser för seriekonsten. Belgien är ett land som sällan åstadkommer några större rubriker i världspressen eller väcker speciellt många associationer. Vad tänker man på när man nämner Belgien? Ptja... kanske finchoklad, Manneken Pis, folkmord i centralafrika, Justine Henin och... uhm, EU? Well, that's about it. Ja, och så har vi en jävla massa högkvalitativa serier då förstås; serier som jag anser höra till de bästa som någonsin skapats. Den klarast lysande stjärnan på den belgiska seriehimlen måste väl tillhöra mästaren Hergé och hans Tintin-äventyr som roat barn och vuxna i över 80 år. Sedan har vi förstås Peyo som skapade smurfarna samt hans sidoprojekt som Johan & Pellevin och Starke Staffan. Morris är givetvis mannen bakom Lucky Luke - en mycket underhållande serie som dessutom lyckas med konststycket att lära om händelser i Amerikas historia. Cauvin och Lambil är inne på ett liknande historia-spår med sin serie Blårockarna som inte fått så mycket uppmärksamhet utanför den frankobelgiska läsarkretsen men som är högklassig likafullt. André Franquin var en av de drivande krafterna bakom Spirou och den seriens olika spinoffs med Marsupilami och den storslagne kontorshjälten Gaston... And the list goes on, det här är bara ett ytskrap. Det är smått remarkabelt att ett så litet och anspråkslöst land har gett världen så många fina serier. Tack Belgien! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2012 Håller med! Jag har visserligen inte varit mycket för Tintin. Eller snarare så har jag inte varit i kontakt så mycket med Tintin. Men jag älskade Lucky Luke, Spirou och Marsupilami när jag var yngre. Vet att vi hade ett par tidningar (Eller, tidning och tidning. Det var som en blandning mellan bok och tidning.) med Spirou, där Marsupilami hade en gästserie. Riktigt bra underhållning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts