okka Skrivet 9 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2011 Vill passa på att skicka en hyllning att detta är sista dagen man slipper se och höra det där jävla skit programmet IDOL på tv! Fyfan vad skönt det ska bli Vill hylla mig själv, som är smart nog att aldrig se på TV med följden att jag inte ens visste att IDOL gick på TV förrän igår då jag råkade se en löpsedel eller dylikt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2011 ...och då var det helg. Wooh! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 Brudarna brukar säga "Once you've gone black you never go back". Jag säger "Once you've gone Zeunerts you never go back". Tar tt tag att vänja sig vid den mer mogna smaken, men när man gjort det är den helt fenomenal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 (redigerad) Brudarna brukar säga "Once you've gone black you never go back". Jag säger "Once you've gone Zeunerts you never go back". Tar tt tag att vänja sig vid den mer mogna smaken, men när man gjort det är den helt fenomenal! Zeunerts äger. Men! Systembolaget säljer en nygårda som lagrats på bourbonfat. Den är nice. Mycket godare än den nygårda som lagrats på ekfat (som ändock är god). Edit: Haha, vem flyttade julmustinläggen fram och åter från ölfavoritertråden? Redigerad 10 december, 2011 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 Måste verkligen fan hylla Inet trodde inte dem tog hand om order statusar under helg tid men tamefan det gjorde dem fick ett sms av dem nyss att min order håller på att plockas. Så får saken troligt vis imorn ytterliggare ett tack för inet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 Nja. Inet kanske jobbar helg, men inte posten. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2011 Zeunerts äger. Men! Systembolaget säljer en nygårda som lagrats på bourbonfat. Den är nice. Mycket godare än den nygårda som lagrats på ekfat (som ändock är god). Edit: Haha, vem flyttade julmustinläggen fram och åter från ölfavoritertråden? Kul att du skulle nämna Nygårda! Jag var faktiskt inne på Systemet och köpte just Nygårdas bourbonlagrade julmust igår . Har dock inte hunnit pröva den än! Jag är mycket förväntansfull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Måste hylla mig själv nu, verkligen jag menar det! När jag först fick informationen om att jag skulle få ett jobb var jag orolig. Inte orolig över att jag inte skulle klara av själva jobbet. Utan jag var orolig att jag, som har så sjukt simpelt att sova länge på dagarna, inte skulle orka mig upp klockan 07.00 på morgonen. Imorgon är det en vecka sen jag började, jag har varit uppe prick 07.00 (eller tidigare) varje morgon. Känns som att jag börjar prioritera mina dygn på ett mycket bättre sätt nu! Och det mina vänner, är så sjukt värt att hylla! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2011 http://wildchips.com/images/right/right_vildchips_1_2.jpg Gott som fan. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 http://wildchips.com/images/right/right_vildchips_1_2.jpg Gott som fan. Sjukt gott! ...kommer helt klart att finnas i mina händer inom ett par timmar, bara för att du gjorde mig sugen! +1 hyllning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 Är jag den ende i världen som tycker att beef-jerky smakar torkad skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 Jag vill hylla att Pitchfork utsåg Bon Iver's "Bon Iver" till årets album. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 Vill hylla att jag överklockat min i5 2500k till 4.3gHz och den bara ligger på 36°C i idle, typ 45-50°C i load. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 Musikhjälpen i P3. Fantastiskt roligt att lyssna på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 Musikhjälpen i P3. Fantastiskt roligt att lyssna på! Och på tal om det så vill jag hylla en vän till mig som startade en insamling på jobbet och i skrivande stund är på väg ner till deras bur i Göteborg för att lämna över 6000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2011 Måste hylla Ronald Reagan. Jäkla mysgubbe alltså. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 (redigerad) Det absolut bästa med att sitta i handduk framför datorn efter man har duschat är att man inte behöver gå hela vägen till toaletten ifall man blir kissnödig! Redigerad 22 december, 2011 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2012 (redigerad) Min kompis, som pluggar i Malmö och är sämst på att höra av sig, har tydligen blivit utsatt för TVÅ rånförsök under hösten. Han är väldigt stor osv men en typisk mys-stor-kille. Hursomhelst, första gången, han väntar på nattbussen, en kille kommer fram och frågar vad klockan är. Han anar missråd, kollar på sitt armbandsur istället för iphonen, ser samtidigt två till killar bakom den andra, men svarar trevligt. Killen glor som fan och säger att han har kniv, min vän svarar "jag ser ingen kniv". Snubben stoppar handen innanför jackan och min kompis vet inte vafan han ska göra så han slår honom på käften allt han har. Andra killen kommer hoppsparkandes, han undviker den och fäller honom, slår tredje killen i magen och bröstet och kutar därifrån. Andra gången kommer en kille upp bakifrån, lägger en hand på hans axel och ber om plånboken, min komps nacksvingar honom och sticker därifrån. Och detta har han inte berättat för NÅGON innan vi ses på juldagen, idiot.. Redigerad 5 januari, 2012 av Tweak 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2012 Min kompis, som pluggar i Malmö och är sämst på att höra av sig, har tydligen blivit utsatt för TVÅ rånförsök under hösten. Han är väldigt stor osv men en typisk mys-stor-kille. Hursomhelst, första gången, han väntar på nattbussen, en kille kommer fram och frågar vad klockan är. Han anar missråd, kollar på sitt armbandsur istället för iphonen, ser samtidigt två till killar bakom den andra, men svarar trevligt. Killen glor som fan och säger att han har kniv, min vän svarar "jag ser ingen kniv". Snubben stoppar handen innanför jackan och min kompis vet inte vafan han ska göra så han slår honom på käften allt han har. Andra killen kommer hoppsparkandes, han undviker den och fäller honom, slår tredje killen i magen och bröstet och kutar därifrån. Andra gången kommer en kille upp bakifrån, lägger en hand på hans axel och ber om plånboken, min komps nacksvingar honom och sticker därifrån. Och detta har han inte berättat för NÅGON innan vi ses på juldagen, idiot.. Be grabben köpa en 9mm. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2012 Min kompis, som pluggar i Malmö och är sämst på att höra av sig, har tydligen blivit utsatt för TVÅ rånförsök under hösten. Han är väldigt stor osv men en typisk mys-stor-kille. Hursomhelst, första gången, han väntar på nattbussen, en kille kommer fram och frågar vad klockan är. Han anar missråd, kollar på sitt armbandsur istället för iphonen, ser samtidigt två till killar bakom den andra, men svarar trevligt. Killen glor som fan och säger att han har kniv, min vän svarar "jag ser ingen kniv". Snubben stoppar handen innanför jackan och min kompis vet inte vafan han ska göra så han slår honom på käften allt han har. Andra killen kommer hoppsparkandes, han undviker den och fäller honom, slår tredje killen i magen och bröstet och kutar därifrån. Andra gången kommer en kille upp bakifrån, lägger en hand på hans axel och ber om plånboken, min komps nacksvingar honom och sticker därifrån. Och detta har han inte berättat för NÅGON innan vi ses på juldagen, idiot.. Klassiskt. Men så ska de tas. Är du säker på att han inte kryddar sanningen? För jävligt förresten, fenomenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts