SilentViper Skrivet 30 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2011 Känner att det här borde göras... Jag vill hylla GiZmo för den tiden han var här! Han var en sån skön person och en sån älskvärd person. Han var alltid så grymt hjälpsam och så oerhört skön att få prata med överhuvudtaget! Jag kan fortfarande minnas dom gångerna vi bara satt och random skrev om massa skit på msn och alla dom gångerna när han hjälpte mig med datorn när jag hade problem. Han var alltid på topphumör och alltid så grymt hjälpsam. Jag.... eller nej, vi allihopa här på GTAsajten älskade dig GiZmo, tack för tiden vi har haft med dig. Det är sorgligt att det blev tvungen att bli som det blev, men tyvärr har det hänt! Vila i frid broder, vi kommer föralltid sakna dig! För GiZmo, en utav sajtens många sköningar. R.I.P <3 Om det gick så skulle jag lätt plusa på. Garanterat att han kommer få Blaque Memorial Award Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg simonracer Skrivet 31 augusti, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2011 Kanske borde hylla den kirurg på Karolinska som idag räddade min mors liv! Hon hade fått en hjärnblödning. På något magiskt sätt började han i ljumsken och arbetade sig upp till hjärnan och "stämpla" ihop det som brustit. Tack. Cheerio, Simon 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Vill hylla Elgiganten som gav mig 440kr eller ja fick tillbaka från mobil då ett annat ställe hade den billigare och trevlig personal och gick rätt så fort med mitt ärende. Och sen såg man även första personen som betalar med tusen lappar i en butik aldrig sett det förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Oj. Vad var det för lappar? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2011 Oj menade tusen kronors sedel my bad. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 Oj menade tusen kronors sedel my bad. Åh Agenten, du förgyller många människors dagar med dina missförstånd Du hade särskrivit tusenlappar, så det såg ut som att någon hade tagit med sig tusen stycken lappar in i affären och betalat med Sen heter det tusenkronorssedel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2011 Efter nästan tre timmars frustation och säkert över 60 olika konverteringsinställingar från .MTS (videofilm från min kamera) till ett passande format ser det ut som jag har hittat det som passar bäst. Underbart. Här får ni om ni någongång använder Emicsoft Video Converter For Mac och ska konvertera .mts till .mpeg4: Profile: HD H.264/MPEG-4 AVC Video: Encoder H.264 Res: 1920 x 1080 Frame Rate: 29.97 fps Video Bitrate 15000 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 Vill hylla Fredrik och Filips Breaking News! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 Vill hylla Fredrik och Filips Breaking News! Haha, kollade precis också på det senaste avsnittet! Vill nästan wordá dig men tycker deras 'full på jobbet' är bättre när det kommer till alkoholrelaterad underhållning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 Betalade nyss min första hyra. Känner mig mera vuxen nu. Hyll till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 Åå så fett! Vill hylla min vän som kämpat hårt i några år som mjukvaruutvecklare på ett litet företag de just lyckades sälja och han själv fick en utdelning på 4 miljoner samt att han får jobba kvar men nu med 50 000 i månadslön. Tänk att ha gått från student till minimilön och sen en vacker dag få in den summan på bankkontot. Det sköna är att han är så otroligt ickepengakåt. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2011 Åå så fett! Vill hylla min vän som kämpat hårt i några år som mjukvaruutvecklare på ett litet företag de just lyckades sälja och han själv fick en utdelning på 4 miljoner samt att han får jobba kvar men nu med 50 000 i månadslön. Tänk att ha gått från student till minimilön och sen en vacker dag få in den summan på bankkontot. Det sköna är att han är så otroligt ickepengakåt. Människor som lyckas. De är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Tjejer i tajta träningsbyxor! Gör promenaderna till jobbet oändligt mycket behagligare. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Måste hylla dagens väder, fullständigt fantastiskt med varma vindar istället för eländigt höstrusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Måste hylla dagens väder, fullständigt fantastiskt med varma vindar istället för eländigt höstrusk! Önskar att jag kunde säga detsamma. Det var helt okej väder framåt tre, men vid femtiden svepte dimman in över staden såpass att man inte ens kunde se tio meter framför sig. Den ligger fortfarande kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2011 Handlade en dammsugare igår på Elgiganten. På prislappen stod det 1295 kr, men netonnet sålde den för 799 kr. Då justerade dem priset efter det helt utan strul. Fick även en låda med dammsugarpåsar på köpet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2011 Gore-Tex! För att funktion går före fashion när man har 3,5 km cykelväg till skolan. Måste bara trycka på det här igen! Problem, Lajjan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2011 Måste bara trycka på det här igen! Problem, Lajjan? Mjo, lite. Har så svårt för att bära plagg, skor och accessoarer som jag inte tycker ser snygga ut. Förra vintern spelade envisheten verkligen in då jag gick i sneakers hela vintern bara för att jag inte klarade av kängor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2011 Mjo, lite. Har så svårt för att bära plagg, skor och accessoarer som jag inte tycker ser snygga ut. Förra vintern spelade envisheten verkligen in då jag gick i sneakers hela vintern bara för att jag inte klarade av kängor. Gör jag alltid... av samma anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 (redigerad) Gör jag alltid... av samma anledning. Gör jag alltid... För att det är jobbigt och dyrt att köpa skor... Och lite samma anledning. Redigerad 12 oktober, 2011 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts