Karatemorfar Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 Jag vill hylla att jag på forumet inte längre verkar få problemet där sidan bara står och laddar när jag trycker på "Skapa inlägg"! Peppar peppar, ta i trä. Edit: Det var inget. Jag har samma problem. What's up liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2011 Hultan skulle fixa det där sa han. Men det har han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2011 USA där jag spenderat nästan tre veckar. Underbart, dit ska jag definitivt flytta om tillfället ges! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2011 Vill hylla C&C The first decade finns inget annat som att uppleva gamla minnen igen känns som man är född på nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2011 Över 300. Tack grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Jag vill hylla mig själv. När jag inte har något att göra på jobbet så går jag och spelar piano - vilket jag har lärt mig 3 - 4 låtar på sammanlagt 6 timmar. (Ocarina of Time - Song of Storms, Max Payne Theme, Fur Elise, BLINKA LILLA FUCKING STJÄRNA, YO.) Youtube är en bra sak ibland, jag har ALLTID velat lära mig att spela piano. Och nu är jag på god väg iaf. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Jag vill hylla mig själv. När jag inte har något att göra på jobbet så går jag och spelar piano - vilket jag har lärt mig 3 - 4 låtar på sammanlagt 6 timmar. (Ocarina of Time - Song of Storms, Max Payne Theme, Fur Elise, BLINKA LILLA FUCKING STJÄRNA, YO.) Youtube är en bra sak ibland, jag har ALLTID velat lära mig att spela piano. Och nu är jag på god väg iaf. Du får ta och lära dig: http://www.youtube.com/watch?v=VCtxIgCJOtk 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2011 Max Payne Theme Respekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 GTAsajtens Terrariaserver! (och WZM samt eXotic som fixade den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 (redigerad) Redigerad 8 augusti, 2011 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Jag vill hylla en skatteåterbäring jag inte förväntat mig. Tjänade under vad-gränsen-nu-är förra året så jag behövde inte deklarera. Trodde inte jag skulle få en skatteåterbäring heller, men så helt plötsligt och utan förvarning så trillade det in lite pengar! Väldigt lite, förstås, men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 (redigerad) i carry your heart with me(i carry it in my heart)i am never without it(anywhere i go you go,my dear; and whatever is done by only me is your doing,my darling) i fear no fate(for you are my fate,my sweet) i want no world(for beautiful you are my world,my true) and it's you are whatever a moon has always meant and whatever a sun will always sing is you here is the deepest secret nobody knows (here is the root of the root and the bud of the bud and the sky of the sky of a tree called life;which grows higher than the soul can hope or mind can hide) and this is the wonder that's keeping the stars apart i carry your heart(i carry it in my heart) Bara för att den är så vacker. Speciellt tillsammans med Nuvole Bianche. Här kan man lyssna på den. Redigerad 11 augusti, 2011 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2011 Vill hylla mig själv för jag är så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2011 Idag hyllar vi att det på Arlandas största pir såg ut så här när jag var på jobbet, det innebar att jag fick gå hem två timmar tidigare. Passageraren som syns på bilden kom inte ens till oss. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 Jag vill hylla Kanye West för att vara Kanye Bäst. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2011 i carry your heart with me(i carry it in my heart)i am never without it(anywhere i go you go,my dear; and whatever is done by only me is your doing,my darling) i fear no fate(for you are my fate,my sweet) i want no world(for beautiful you are my world,my true) and it's you are whatever a moon has always meant and whatever a sun will always sing is you here is the deepest secret nobody knows (here is the root of the root and the bud of the bud and the sky of the sky of a tree called life;which grows higher than the soul can hope or mind can hide) and this is the wonder that's keeping the stars apart i carry your heart(i carry it in my heart) Bara för att den är så vacker. Speciellt tillsammans med Nuvole Bianche. Här kan man lyssna på den. Lyssna på den här också: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Vill hylla mig själv för att jag är så jävla bra på Wordfeud. Eller hur Vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 (redigerad) Vill hylla mig själv för att jag är så jävla bra på Wordfeud. Eller hur Vice? Samma här, eller hur Vice? That reminds me... Kanske var min tur nu. Redigerad 16 augusti, 2011 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Eller hur Vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 http://op.se/lanet/harjedalen/1.3820017--det-ar-sa-otroligt-godhjartat-gjort- 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts