felshoe Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Som i saxofon? Jag blir bara mer pepp på att höra ert band - fixa myspace! Som i saxofon . Åker till Stockholm nu, hör av dig om du vill ta en öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Jag vill passa på att hylla läsken Grappo. Det måste vara den bästa törstsläckaren någonsin (<3). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Jag vill passa på att hylla läsken Grappo. Det måste vara den bästa törstsläckaren någonsin (<3). Indeed <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Jag sitter och febrilt spottar ut två-tre kärnor för varje mandarinklyfta jag tar, och vill då passa på att hylla mandariner utan kärnor! Detta gäller förresten också oliver, apelsiner, och alla andra kärnlösa frukter och grönsaker. Jag håller tummarna och skickar ut goda tankar till forskare som jobbar för att den kärnfria (kärnfri - låter det inte bra?) avokadon snart ska odlas fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Jag sitter och febrilt spottar ut två-tre kärnor för varje mandarinklyfta jag tar, och vill då passa på att hylla mandariner utan kärnor! Detta gäller förresten också oliver, apelsiner, och alla andra kärnlösa frukter och grönsaker. Jag håller tummarna och skickar ut goda tankar till forskare som jobbar för att den kärnfria (kärnfri - låter det inte bra?) avokadon snart ska odlas fram! Ja, enkelt ska det vara! Små, röda vindruvor utan kärnor är bra grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Jag vill passa på att hylla läsken Grappo. Det måste vara den bästa törstsläckaren någonsin (<3). Grappo är också en underbar drinkblandare. Jag vill fan i mig hylla grapefrukten, den har en alldeles för liten del i vårt samhälle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 All heder åt individen! Människor i större grupper är dumma satar men en och en så har vi alla något att lära varandra. Sånt gillar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 GTAsajten, fanimig ett utav de största svenska forumen (?) och helt utan anklagelser för WT om allt och alla! Fan vad nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Grappo är också en underbar drinkblandare. Jag vill fan i mig hylla grapefrukten, den har en alldeles för liten del i vårt samhälle! Håller med till 100%!, finns ingen godare "läsk" att blanda med än Grappo. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 (redigerad) P-Cs hall of pesoner han ser upp till och tycker bör hyllas i evigheten (i alla fall de han kommer på nu): James Randi, magiker och proffsionell skeptiker George Carlin, ståuppkomiker Stig Dagerman, journalist och författare Bill Hicks, ståuppkomiker Cornelis Vreeswijk, trubadur George Orwell, författare http://max-bro.net/wp-content/uploads/2008/09/george_orwell.jpg Ingmar Bergman, regissör och manusförfattare Stanley Kubrick, regissör Redigerad 12 mars, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 (redigerad) P-Cs hall of pesoner han ser upp till och tycker bör hyllas i evigheten (i alla fall de han kommer på nu) George Carlin, ståuppkomiker http://philosopherpoet.files.wordpress.com...orge_carlin.jpg Han är faktiskt någon att lyssna ordentligt på! Det är inte bara roligt utan även jävligt lärorikt Redigerad 12 mars, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Stanley Kubrick, regissör Har du sett hans tidiga filmer från 50talet? Funderar seriöst på att se dem bara för att det är Kubrick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 P-Cs hall of pesoner han ser upp till och tycker bör hyllas i evigheten (i alla fall de han kommer på nu): Väldigt heterogen samling må ja jag säga, har du något emot kvinnor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Har du sett hans tidiga filmer från 50talet? Funderar seriöst på att se dem bara för att det är Kubrick. Paths of Glory är riktigt jäkla bra. Andra filmer från den eran kan jag inte uttala mig om. Väldigt heterogen samling må ja jag säga, har du något emot kvinnor? En väninna poängterade det också och tja..visa mig några kvinnor värda min respekt så får vi se om de kommer på listan. Sen glömde jag Carl Sagan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Väldigt heterogen samling må ja jag säga, har du något emot kvinnor? homogen heter det väl. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 homogen heter det väl. Eller? Det beror väl på vad man menar? Om en blandning av någonting är heterogen betyder det att man lätt kan urskilja beståndsdelarna, och om den är homogen så kan man inte urskilja dem med blotta ögat. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Det beror väl på vad man menar? Om en blandning av någonting är heterogen betyder det att man lätt kan urskilja beståndsdelarna, och om den är homogen så kan man inte urskilja dem med blotta ögat. Tror jag. Homo = samma/lika Hetero = olika Så ja, homogen ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 (redigerad) En eloge till den som faktiskt bannade Karatemorfar, för att han skrev en tråd när sidan va fukkad. nhäääää http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=6921 Redigerad 14 mars, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 En eloge till den som faktiskt bannade Karatemorfar, för att han skrev en tråd när sidan va fukkad. nhäääää http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=6921 ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Coolt, jag har varit bannad. Creed till mig själv ! Och en hyllning till FerkurZ med din svarta humor och underbara (kläd)stil. Du är min förebild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts